Technologie jsou složité, ale jejich údržba a oprava nemusí. Svěřte společnosti Zebra péči o vaše zařízení a svůj čas investujte do důležitějších aktivit v rámci provozu či podnikání.
Zebra OneCare skvělým partnerem
Služby servisu Zebra OneCare nad rámec klasické záruky, jak ji znáte u všech dalších zařízení, pokrývá vše od běžného opotřebení, přes náhodné poškození až po aktualizace firmwaru a softwaru. Stará se tak o vše, co vaše zařízení potřebují, a to pohodlně a bez handrkování.
Zebra OneCare je navíc dostupná v několika variantách, díky čemuž dokážete přesně zvolit podporu, jakou právě vaše společnost potřebuje. Vyberte si podle typu svého portfolia, délky jednotlivých smluv, obchodních cílů či rozpočtu.
OneCare Essential
Komplexní ochrana je základem každého z plánů Zebra OneCare, to samé platí i pro první balíček jménem OneCare Essential. V rámci této služby získáváte telefonickou podporu, třídenní termín opravy, aktualizace softwaru, zabezpečení, cloudový přehled o opravách a dalších funkcích díky službě VisibilityIQ OneCare.
Ochrana v rámci OneCare Essential zahrnuje náhodné poškození, poruchu funkčnosti, běžné opotřebení, výměnu tiskové hlavy a náhradní zařízení, jestliže by se samotná oprava nevyplatila. Telefonická podpora je dostupná v běžných pracovních časech bez ohledu na umístění provozu.
Více informací o OneCare Essential nejdete zde.
OneCare Select
O stupeň vyšší je pak OneCare Select. Ten v sobě obsahuje vše, co najdete ve výše popsaném balíčku OneCare Essential, ale přidává řadu dalších výhod navíc. Jde konkrétně o nepřetržitou telefonickou podporu a službu Standard Device Commissioning, díky které vám bude zařízení přednastaveno podle konkrétních požadavků a další pracovní den odesláno.
Více informací o OneCare Select nejdete zde.
OneCare Special Value
Samostatnou speciální úrovní ochrany je pak OneCare Special Value, jež se zaměřuje na nejdůležitější části firmy. V rámci balíku počítejte s technickou a softwarovou podporu v podobě specializovaného plánu. Jde o ideální volbu pro zařízení s vyšší hodnotou či důležitostí v rámci provozu. Součástí je pětidenní lhůta na opravu a volitelné krytí náhodného poškození. V případě mobilních terminálů je dostupný i cloudový nástroj VisibilityIQ.
Více informací o OneCare Special Value najdete zde.
Nechte proto opravu a podporu zařízení na společnosti Zebra, a mějte svůj provoz kompletně zabezpečený bez zbytečných složitostí. Pro cenovou nabídku či vhodné řešení na míru pro vaše potřeby kontaktujte naše oddělení networking@czc.cz či profirmy@czc.cz.