Všechny komentáře k produktu:Amazfit GTS 2e, Obsidian Black
Čeština
dobrý den,jsou hodinky v češtině?
Čeština
Dobrý den jsou hodinky v češtině? A zobrazují i upozornění na příchozí sms?
Děkuji
@BERNADIC:
Mohl bych poprosit jak se u nich Čeština nastavuje?
Ať to s přítelkyní zkoušíme jak v hodinkách tak i zepp aplikaci tak čeština žádná.
@DJVitus:
Dobrý den,
Češtinu nastavíte v aplikaci Zepp-> moje zařízení->nastavení hodinek->systémový jazyk.
Přeji pěkný den
Amazfit GTS 2e, Lilac Purple
Dobrý den, jsou hodinky kompatibilní s typem telefonu- Redmi Note 8T??. Děkuji
Verze
Dobrý den, jaký je rozdíl mezi verzí Amazfit gts 2 a Amazfit gts 2e? Děkuji
@Laura2811:
Doporučuji mrknout na recenze.
GTS 2e má více než dvojnásobnou výdrž a chybí mu vnitřní paměť a možnost telefonování.
Řemínek
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli se dá vyměnit u těchto hodinek řemínek.
Děkuji.
@BERNADIC: Dobrý den,snažím se sehnat stejný řemínek jako byl tento. Amazfitt GTS 2e Lilac purple a prostě jako kdyby náhradní ani podobný neexistoval. Nemáte prosím nějakou radu, odkaz kde bych ho mohl sehnat?Děkuji moc za odpověď
Amazfit GTS 2e, Lilac Purple
dobrý den, nalepili jste mi folii na hodinky, kde mohu reklamovat vámi nedokonalou práci???
Nezobrazují se notifikace na SMS
Dobrý den , na hodinkách Amazfit GTS 2e se mi nezobrazují notifikace na SMS zprávy. U emailu a messengeru to jde bez problémů???
@rkrouzek@seznam.cz: A máte v nastavení v software povoleny notifikace ze zpráv ? Zkuste se podívat.
Měření vystoupaných pater
Dobrý den, měří hodinky vystoupaná patra? Nemyslím v rámci nějaké sportovní aktivity, ale abych se mohl podívat, kolik jsem v průběhu dne už vystoupal pater. Děkuji
Volání a SMS
Dobrý den, je možné přes hodinky volat a odepisovat na zprávy?
Děkuji
Notifikace z mobilního telefonu
Dobrý den, máte někdo zkušenost jestli do hodinek přicházejí notifikace z různých aplikaci? Např. WhatsApp, messenger, e-mail, gmail, teams,...
V nějakých recenzích na internetu jsem četl, že to často nefunguje. Nejlépe z telefonu Android.
Dekuji
@crha34: Mám zkušenost s prvními GTS a není tam problém. V aplikaci si zvolíte z jakých aplikací mají chodit notifikace.
Cena Amazfit GTS 2e, Moss Green
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat proč je Amazfit GTS 2e, Moss Green jen za 2.290 a ostatní 3.000?
Totální vypnutí budíku
Dobrý den, můžete mi prosím poradit, jak úplně vypnout (popř. odstranit) budík? Vyzkoušela jsem snad úplně všechno - smazat, restartovat hodinky, odhlásit-přihlásit znovu do aplikace. Když budík vypnu a poté se na budík znovu podívám, je zapnutý. Odstranit dlouhým stiskem nejde.
@Jana Krat.: A nemáte třeba budík nastavený přes aplikaci, což by se vám synchronizací znovu zapínalo ?
@GreenT: Budík nastavený v aplikaci je, ale ani tam nejde vypnout, smazat, zrušit, prostě nic. Ano, jde "upravit" jako že vypnout, dám uložit, odejdu z budíku a když se na něj znovu podívám, je zapnutý.
@Jana Krat.: Zkuste hodinky odpárovat, odinstalovat potom aplikaci. Stáhnout znovu, instalovat a hodinky znovu napárovat.
Reakce na smazaný příspěvek:
Právě že budík budí, jinak bych to neřešila. Nakonec pomohl až reset do továrního nastavení. Díky :-)
Šlo o to, že se budík sám zapínal, i když jsem ho nastavila, aby byl vypnutý. Čili - budík jsem vypnula, uložila, odešla z budíku. A když jsem se na budík podívala znovu, byl zapnutý. Ne že jsem jen viděla čas budíku, ale byl opravdu zapnutý. Nicméně už je to vyřešeno :-)
Čeština v hodinkách
Dobrý den, chci se zeptat jestli OPRAVDU hodinky i aplikace mobilního telefonu podporují na 100% češtinu. Děkuji p.Schobl