Nejčastější dotazy

Můžu změnit fakturační údaje?Fakturační údaje nelze zpětně měnit.Kde a jak můžu reklamovat?Vše vyřešíte přes náš samoobslužný formulář.Mohu si reklamaci zadat sám webu CZC?Reklamace již nelze založit přes web CZC. Vše vyřešíte přes náš interaktivní formulář.Co musím přiložit k reklamovanému zboží?Do balíčku s reklamovaným zbožím doporučujeme přiložit:
  • Průvodní dopis s důkladným vysvětlením závady
  • Kopii nákupního dokladu (faktura)
  • Příslušenství s ohledem na charakter závady (nenabíjí se mi notebook -> přiložím k notebookui nabíječku)

U zařízení, která využívají bezpečností hesla nebo gesta, prosíme o vypnutí/odstranění těchto hesel a ochran. Jinak se dovnitř nedostaneme a servis bude muset reklamaci vrátit.
Nejste si jistí, co všechno a jak poslat? Využijte náš samoobslužný formulář.

Chci odstoupit od smlouvy do 14 dnů a zboží vrátit nebo vyměnit. Co musím udělat?Vše vyřešíte přes náš samoobslužný formulář.Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?Ze zákona musíme reklamaci vyřídit spotřebiteli do 30 dnů od přijetí na sklad, pro firmy a nákupy na IČO platí doba nezbytně nutná, ale nic zbytečně neprotahujeme. Snažíme se, aby vše proběhlo co nejrychleji. Reklamaci urychlíte odesláním přímo do autorizovaného servisu.Kde si ověřím stav probíhající reklamace?Protože zboží zasíláme na odborný posudek do autorizovaných servisů, neznáme úplně vždy všechny detailní stavy. O vyřízení reklamace bude informováni.Reklamace se blíží ke 30 dnům a nic se neděje. Co mám dělat?Nemusíte mít obavy, na vaší reklamaci se pracuje. Nejpozději 30. den (v případě, že jste spotřebitel) vám doručíme protokol o výměně/opravě zboží nebo vrácení peněz.Jak a kde si vyzvednout vyřízenou reklamaci?Veškeré reklamované zboží vám bude zasláno zpět na vámi uvedenou adresu ve faktuře.Nesouhlasím s vyřízením reklamace, co můžu udělat?O reklamacích rozhodujeme vždy na základě odborného posouzení autorizovaným servisem.Tento posudek můžete rozporovat jiným odborným posudkem, například znaleckým.Kde najdu kompletní reklamační řád?Kompletní znění reklamačního řádu najdete v článku reklamační řád.Jak nahlásit pojistnou událost?Pro nahlášení pojistné události stačí zavolat na naši zákaznickou linku 295 562 824. Po zavolání postupujte podle informací v potvrzovacím e-mailu. Zboží spolu s dokladem o koupi zašlete přímo na adresu servisního střediska, které Vaši opravu obstará: NBSERVIS, nám. Jana Masaryka 2735 2. patro 27204, Kladno. Ke zboží, prosím, nezapomeňte přiložit vytištěný registrační formulář a zkontrolujte, zda je zboží kompletní. Pokud se jedná o krádež, nezapomeňte zaslat protokol o jejím nahlášení policii České republiky na e-mail pojistne.udalosti@mall.cz.Jak uplatnit prodlouženou záruku?Pro nahlášení pojistné události stačí zavolat na naši zákaznickou linku 295 562 824. Po zavolání postupujte podle informací v potvrzovacím e-mailu. Zboží spolu s dokladem o koupi zašlete přímo na adresu servisního střediska, které Vaši opravu obstará: NBSERVIS, nám. Jana Masaryka 2735 2. patro 27204, Kladno. Ke zboží, prosím, nezapomeňte přiložit vytištěný registrační formulář a zkontrolujte, zda je zboží kompletní.Jak předčasně splatit úvěr?V případě, že chcete úvěr předčasně splatit, zavolejte na zákaznickou linku Home Credit (+420 542 100 100), kde si zjistíte aktuální zůstatek nesplaceného úvěru. Peníze pak převedete na bankovní účet Home Credit.Chci, abyste smazali všechny mé údaje. Co mám udělat?Stačí využít náš samoobslužný formulář.Nepřeji si dostávat e-maily, jak se odhlásím?V patičce každé odeslané zprávy je možnost odhlásit odběr (úplně dole).Kde najdu kontakt na prodejnu?Naše prodejny byly uzavřeny. Nadále provozujeme pouze výdejní partnerská místa.Jak využít body z CZC.Klubu?CZC.Klub byl ukončen. Více informací se dozvíte na www.czc.cz/vyuzij-body-naplno-pravidla/clanek.