Pojištění proti rozbití či krádeži - shutdown

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

Pojištění proti rozbití či krádeži

Na co se často ptáte?

Do jaké výše mi bude plněna škoda? V případě, že zboží nelze opravit, vyplatíme vám časovou cenu zboží. Časová cena je hodnota zboží snížená o 2 % za každý měsíc, který uplynul od jeho koupě. Výše spoluúčasti je 10 % z kupní ceny zboží. Na jaké situace se prodloužená záruka například nevztahuje? >Nevztahuje se např. na ztrátu zařízení nebo úmyslné zničení přístroje. Jak mohu nahlásit škodu? Pro nahlášení pojistné události stačí zavolat na naši zákaznickou linku 295 562 824. Po zavolání postupujte podle informací v potvrzovacím e-mailu. Zboží spolu s dokladem o koupi zašlete přímo na adresu servisního střediska, které Vaši opravu obstará: NBSERVIS, nám. Jana Masaryka 2735 2. patro 27204, Kladno. Ke zboží, prosím, nezapomeňte přiložit vytištěný registrační formulář a zkontrolujte, zda je zboží kompletní. Pokud se jedná o krádež, nezapomeňte zaslat protokol o jejím nahlášení policii České republiky na e-mail pojistne.udalosti@mall.cz. Na co všechno mohu pojištění uplatnit? Pojištění můžete uplatnit na notebook poškozený politím, fotoaparát poškozený deštěm nebo odcizení vašeho zařízení.