Reklamace a vrácení zboží

Před reklamováním výrobek očistěte a zbavte veškerých tekutin (např. olej, benzín, voda). Data ze zařízení si prosím zálohujte.
Zboží k reklamaci předávejte kompletní včetně veškerého příslušenství.

Na vyřízení reklamace máme dle platné legislativy 30 dní pokud jste zboží zakoupili jako spotřebitel. Pokud je zboží zakoupeno právnickou osobou (na IČO) je doba na vyřízení určena legislativou jako “doba nezbytně nutná”.

Pro podání reklamace zboží zakoupeného na původních stránkách CZC.cz máte dvě možnosti:

Reklamace v autorizovaném servisu

  • Bez omezení velikosti zboží a nejrychlejší vyřízení, jelikož komunikace probíhá mezi vámi a servisem, tedy bez účasti CZC.
  • Seznam, dostupnost a kontakty autorizovaných servisů najdete v seznamu níže.
  • Postupujte nadále podle pokynů autorizovaného servisu.

Reklamace s využitím dopravce

  • Dostupnost po celé ČR
  • Velikost zásilky je limitována pouze podmínkami vámi zvoleného přepravce.
  • Pro reklamaci přes dopravce zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. K zásilce přiložte fakturu a reklamační list.
  • Na zásilku napište REKLAMACE ZBOŽÍ CZC.cz a číslo objednávky. Bez těchto informací nemůžeme přiřadit doručené zboží k vaší objednávce.
  • Zboží pošlete Vámi zvoleným přepravcem na naše reklamační oddělení:

    Mailstep - RMA Allegro
    Do Čertous 2760/10
    193 00 Praha 9
    Czech Republic
  • Po obdržení zásilky výrobek odešleme k reklamaci do autorizovaného servisu.