Všechny komentáře k článku:Counter-Strike: Source - jaké má HW nároky?

850mhz a r9000 plynulost? haha

Dit s timhle ti nemuze jit plynule ani CS 1.5 ...ani QIII...doufam ze nemyslis plynulosti 20 fps ze ne?

Možnosti
7 reakcí
poslední 20. 1. 2009 13:28

ty chytráku s touto sestavou jsem ješte nedávno hrál Quake 3 Arena 1024x768 na High bez absolutního trhání a dodnes na ní hrají kluci v herně Countra 1.5.Ne vždycky musíš mít poslední model procesoru a grafiky aby sis něco zahrál....

 

@brunom: me de css plynule na amd xp 1700+ 512 ram a gf fx 5600 256 ve hrach 8 na 8 i vice, tak nevim co mate za problemy. mam to 800x600 high details a stress test mam 61 fps

 

@brunom: mel sem 1ghz 512 ram (266) v dualu Vga fx 5700 a o plynulosti se neda mluvit ani s timhle.. stabilnich 100fps to proste neni..3d mark 01 8500bodu.
3D mark 03 - 3500bodu.
CSko tuplem..100fps nikde
( taky mam 100hz ne jako vetsina ATInaku)
Ten procak proste limitoval 2400+ to utahla v poho.
Plynulost cpi lidem co nevi,nebo nepoznaj fps a hz.

 

@HardCore:): sakra..tak jinak ten pomaly na nic procesor oproti ATHLONU ...je tohle v poho?

 

mimochodem kdysi jsem i já hrával Quake 3 s Duronem 700 128MB a Ge force 2 MX 1280/1024 na high, takže to možný je. a průměr v timedemu byl 27 fps

 

@paja..cz: No já mám zase pro změnu AMD Athlon 64 2800+, 1GB RAM, GeForce 6600GS 128MB 400MHz/560MHz, 80GB nezalněného 7200otackoveho disku, nejnovejsi ovladace, provedena defrekventace disku, prosim toho kompa... To vse nepoaha... Pocitac stiha na 35FPS 800x600x32, medium details, bez AA a anisa. Zkousel sem to jednou tam kde by to melo jeste slapat: 1280x1024x32, high details, zadny AA ani Aniso a hodilo mi to panove 12fps... To se nedalo hrat... Tak sem zkusil 1024x768x32, high details a zase vypnuty AA a Aniso a 23FPS!! Ach jo co se to deje kde je chyba?? Ve hre??

 

@Tremkahaq: problém je v tom,že on měl určitě DX 7 a ty máš DX 9... Proto... ;)