CZC.Gaming Paladin GC118, CEE edition_547477154
CZC.Gaming Paladin GC118, CEE edition
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:CZC.Gaming Paladin GC118, CEE edition

Výměna komponent

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli by šla grafická karta při koupi vyměnit za NVIDIA GeForce RTX 3060Ti?
Děkuji za odpověď

 

@rbalas: Dobrý den, proč byste to dělal? https://www.youtube.com/watch?v=BbqDwSsezf0&ab_channel=TestingGamesK vaší otázce, tohle už je hotová sestava a výměna (i vzhledem k tomu, že jsou grafické karty hodně nedostatkové, případně za vysoké ceny) by cenově nedávala moc smysl, sestavy s 3060Ti skladem můžete vidět zde a jde si tam vybrat podobná alternativa https://www.czc.cz/pocitace/produkty?q-c-1-f_2025812=sNVIDIA%20GeForce%20RTX%203060Ti&q-c-0-f_100971450152=sDedikovan%C3%A1&q-c-2-availability=d2&q-c-3-availability=d1

 

Změna RAM paměti

dobrý den,
lze u této sestavy objednat/změnit větší (32 Gb) RAM paměť?

 

@vyhnánek17: Zdravím, podle obrázků a popisku by tam měly být tyto ram https://www.czc.cz/hyperx-predator-16gb-2x8gb-ddr4-3200-cl16/192299/produktPřičemž deska pojme 4 moduly RAM, tím pádem je možné přidat výše uvedené RAM. Ať už svépomocí nebo, pokud si to dopředu domluvíte se zákaznickou linkou, vám CZC sestavu před odesláním upraví.Každopádně pokud budete využívat PC jako čistě herní stroj, 16GB je dnes plně dostačující (a upgrade RAM lze provést prakticky kdykoli)

 

Grafická karta

Dobrý den,jaká je grafická karta v počítači? Podle obrázku to vypadá na AORUS verzi, v popisu ale udáváte pouze Gigabyte.Díky za objasnění.

 

@Maruska1911: Ahoj, zrovna jsem pořídil tuto sestavu a ano, je to presne AORUS 3070 s lcd.

 

Skříň

Dobrý den, mám zájem o tuto sestavu, jen bych se chtěl zeptat, zda by bylo možné, změnit barvu skříně za bílo-černou variantu, kterou máte momentálně na skladě a případně jak postupovat.Děkuji.

 

@nadvornik2: Dobrý den, jedná se o hotovou sestavu. Není tedy možná změna skříně. Řešením by pro vás mohla být vlastní konfigurace počítače - https://www.czc.cz/pc-konfigurator Případně zakoupit hotovou sestavu, požadovanou skříň a v rámci našich servisních služeb či svépomocí nechat komponenty přeskládat. https://www.czc.cz/servisni-sluzby/clanekPřeji hezký zbytek dne.

 

Mechanika

Lze do tohoto PC přidat Interní mechaniku ? popřípadě jakou

 

@kullsteyn: Dobrý den, doporučil bych zvolit externí mechaniku - https://www.czc.cz/prenosne-mechaniky/produktyPřeji hezký zbytek dne.

 

Záruka a rozšíření

Má odkaz ohledně 3 leté záruky, zda platí i pro IČ nákup na firmu ? Dále pak jak je to se zárukou v případě vlastního rozšíření (plomba ... ), resp. kdy se ztrácí nárok na záruku ? Díky za odpověď

 
Master GEEK

@info@h-osev.cz: Co mám poslední informace, tak CZC nerozlišuje mezi nákupem na IČO ohledně záruky. CZC sestavy také nejsou pečetěné, takže můžete doinstalovat některou komponentu nebo otevřít bočnici bez propadnutí záruky. Samozřejmě nesmíte nic poškodit neodborným zásahem.

 

HDD

dobry den,
na popisu uvádí HDD ale kolik má otáček jestli bud 5400 ot/min anebo 7200 ot/min ?
děkuju

 
Master GEEK

@lamač0: Dle popisu tam bude tento HDD - https://www.czc.cz/seagate-barracuda-3-5-2tb_2/215406/produkt

 

Win 10

Dobrý den, lze koupit sestavu s Win 10 Pro místo uváděných Win 10 Home ?

 

@shop@o2active.cz: Dobrý den, jedná se o hotovou sestavu s předinstalovaným systémem. Můžeme vám poradit jak provést upgrade na 10 Pro.Zde je návod jak postupovat - https://support.microsoft.com/cs-cz/windows/upgrade-z-windows-home-na-windows-pro-ef34d520-e73f-3198-c525-d1a218cc2818Přeji hezký zbytek dne.

 

Napájení USB

Dobrý den,mám tento pc a při vypnutí my stále svítí klávesnice a podložka.V noci je to opravdu opruz,jak se toho zbavím klávesnice i podložka jsou od CZC a dřív na starém pc mi to nedělalo,děkuji za odpověď

 
Master GEEK

@Adams25: Zdravím, musíte hledat v biosu. Většinou se jedná o funkci označenou jako ErP, která může nechat pod napětím USB i po vypnutí. Používá se to např. kvůli nabíjení, kdy nemusíte mít potom zapnuté PC. Každá deska to může mít trochu jinak.Pokud byste to nenašel, tak napište na technicke@czc.cz Technici vám určitě pomůžou a znají tuto sestavu.

 

@GreenT: Děkuji,juknu na to a když tak písnu technikum

 

Chladič nebude stačit

Objednal jsem ten komp a uz jen čekam az dojde
a opravdu silně pochybuji o tom ze basic chladič fera 3 tohle zvladne uchladit :D Chci se zeptat lidí od czc zkoušeli jste nějaký zatěžový testy ? Ja nehodlam mít na procesoru 90 stupnů při hraní.

 

@Marek Doležel: Fera 3 je na svojí cenu slušný chladič, navíc 10700f není žádný topení :) Takže se nebojte fera to zvládne. Plus je tam dobře větraná skříň takže to bude bez problémů.. a pokud nebudete spokojený můžete chladič kdykoliv vyměnit za lepší

 

Problém s APP Center

Mám nově koupené PC CZC Gaming Paladin...Při zapnutí PC mě neustále vyskakuje černé okno APP Center, které nijak nereaguje a jde zavřít pouze ukončením spuštěného programu Gigabite Download Assisten ve Správě úloh. Při restartu však opakovaně naskakuje znovu. Program ale pravděpodobně nebyl při dodání PC nainstalován, neboť ve správě programu není a cesta souboru ve vlastnostech odkazuje pouze přímo do systému. Přeinstalování staženým programem nepomáhá. Co s tím?

 
Master GEEK

@moravecantonin: Pokud vám nejde tento program odinstalovat, pak jej zkuste v souborech po spuštění zakázat. Již jsem to řešil v jiném vlákně a také to uživateli takto nesmyslně vyskakovalo. Ale když dáte přes Windows "odinstalovat program" tak by snad měl být tento otravný program k nalezení. Pak odinstalovat.

 

@GreenT: Jak jsem uvedl již při prvotním dotazu, tak Windows vůbec program nedetekuje, tedy vlastně není co odinstalovat. Vyskakuje pouze to okno a ve správci úloh po kliknutí na příslušný soubor "Gigabyte Download Assistant.exe" je dle vlastností tento umístěn v systémové složce System32. Nepomohla ani nová instalace programu APP Center a její následná odinstalace přes odinstalátor IObit Uninstaller, jak radil Váš kolega. Program jako takový se odinstaluje, ale to otravné okno stále v PC zůstává.

 
Master GEEK

@moravecantonin: Zde se řešilo to samé, zkuste si pročíst, uživatel Wiggle tam zmiňuje určité postupy - https://www.czc.cz/operacni-pameti/produkty?q-c-1-f_2026866=d3200&q-c-2-f_2027450=sDDR4%20DIMM&q-c-0-f_94358670=s2%20x%208GB

 
Ověřený GEEK - level 2

@moravecantonin: Zdravím. Tyto "univerzální" uživatelské utility od výrobců desek patří tradičně k těm nejhorším aplikacím - APP Center pak v nepoužitelnosti dlouhodobě vyniká. Můžete zkusit čistou odinstalaci přes nějaký odinstalátor (třeba IObit Uninstaller) s vymazáním záznamů v registrech a opětovnou čistou instalaci. Osobně bych aplikaci zcela odinstaloval - ke každodennímu chodu PC není nijak potřeba. Pokud aplikaci chcete využívat k aktualizaci ovladačů desky (což lze i bez této aplikace), tak jí zkuste znovu naistalovat za nějaký čas - až vyjde její nová aktualizace.

 

@moravecantonin: Problem zpusobuje nastaveni v biosu v sekci peripherial - download and install app center...najedte do biosu pocitace a prepnete volbu z enabled na disabled....

 

Sluchátka

Dobrý den, mam dotaz ohledně sluchátek. Mam sluchátka s mikrofonem, kdy je použit k připojeni kabel s jedním jackem. Na přední straně skříně je však vstup zvlášť pro mikrofon a zvlášť pro sluchátka. Můj dotaz je jestli je na desce jeden vstup, aby fungovaly sluchátka i mikrofon naráz, jak bývá u notebooků.Předem moc děkuji za odpověď

 

@PKoz: Nejjednodušší bude asi rozdvojka, třeba https://www.czc.cz/gembird-cablexpert-rozdvojka-jack-3-5mm-4-polovy-na-2x3-5mm-f-m-20cm-cerna/316494/produkt

 

Aktivace voucheru

chtěl jsem aktivovat hru Marvel's Guardians of the Galaxy bundle na nvidia stránkách, ale píše, že nemám aktuální verzi nvidia experience i když mám nejnovější verzi. jak mám postupovat s vouchrem a kde ho uplatnit

 

@jaromir.sury: Dobrý den,postup na uplatnění najdete zde: https://softwareoffer.intel.com/Campaign/Terms/397a4bae-c7d8-45f2-9a8b-1447fb347ddePostupoval jste podle tohoto návodu?Děkujeme

 

Povolený šrób u chladiča

Zdravím. Pred mesiacom som si objednal túto zostavu prišla v poriadku až na jednu vec. Po tom čo som vybral vložku zo skrine som si všimol že na chladiči chýba 1 šrób a nedrží na mieste bez šróbu. Nakoniec som šrób našiel a chladič vybral. Neviem či teraz zostavu mám zaslať naspäť alebo sa tento problém stáva bežné pri preprave kuriérom. Tak sa pýtam či mám chladič dať naspäť alebo poslať späť ?

 
Master GEEK

@borsányi0: Pokud se stane něco při převozu, týká se to především chladičů, které mají určitou páku na desku. Nevím jestli zde nastala chyba při montáži, nebo něco jiného. Pokud jste si šroub dotáhnul a je vše v pořádku, tak můžete používat. Jinak bych nechal PC prověřit techniky CZC. To už je na vás.

 

Nejde zapnout PC

Dobrý den. Omlouvám se takový dotaz ale radši se zeptám hloupě než vůbec. Mám toto PC přesně rok a teď zničeho nic se mi při zapnutí PC rozsvítí jen dioda zapnutí,RGB na grafice a ramkách a jinak nic. Monitor je mrtvej a klávesnice a myš taky. Nepomáhá restart. Co mám dělat? Je nějaký způsob jak to rozchodit? Nebo jen reklamace. Nemohu si dovolit mít měsíc PC v servisu. Mám ho i k práci. Děkuji za odpověď

 

@Adams25: Tak nakonec se umoudřil. Po nespočet pokusů se rozběh a tváří se jakoby se nic nestalo. Samozřejmě jsem předtím kontroloval kabely a měl ho i nějakou dobu i bez elektřiny. Ale stejně by mne zajímalo čím by to mohlo být

 
kód: 319560
CZC.Gaming Paladin GC118, CEE edition_547477154
Produkt není určen k prodeji.
Gamingový počítač pro pohodový QHD a občasný 4K gaming oblíbených online titulů a nenovějších herních pecek. 8jádrový procesor Intel Core i7-10700F (2.9GHz, TB 4.8GHz, HyperThreading), operační paměť 16GB DDR4 3200MHz Kingston HyperX Predator, pevné disky 1TB SSD M.2 PCIe NVMe GIGABYTE a 2TB HDD Seagate BarraCuda, grafická karta GIGABYTE GeForce RTX 3070 8GB GDDR6, bez mechaniky, Intel 2.5GLAN, WiFi ax, Bluetooth 5.1, USB 3.1/3.2 Gen 2 Type-A a 3.2 Gen 2x2 Type-C, 750W zdroj GIGABYTE P750GM 80Plus Gold, skříň Fractal Design Meshify 2 Compact Black TG Dark Tint, OS Windows 10 Home.