Všechny komentáře k produktu:GIGABYTE GeForce RTX 3060 EAGLE OC 12G (rev.2.0), LHR, 12GB GDDR6
Reklamace
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na reklamaci zboží, má grafická karta blbne a chtěl bych ji reklamovat jenže nejsem moc zruční na to abych si ji vymontoval z pc a nemám na to ani moc času, dá se reklamace vyřešit zasláním celé sestavy? např. jiné řešení.
děkuji za odpověd
Zdravím. Pokud je PC smontováno (nebo i ostatní HW zakoupen) u CZC.cz, tak je přímo na místě zaslat celé PC. Jinak se musíte domluvit přímo na zákaznické podpoře CZC.cz https://www.czc.cz/kontakty
a patrně vám bude účtován servisní poplatek, ale alespoň technik zjistí, zda jsou problémy způsobeny opravdu kartou, nebo něčím jiným.
Jak přesně vám karta "blbne"?
@Natar: Dobrý den, Celý PC jsem u CZC nechal montovat na míru asi před půl rokem, a když jsem na googlu na nějaké zálošce tak se mi objeví takové černé kostičky na nepravidelném místo, artikli to nejsou, mám i foto důkaz jenže mi sem nejde přiložit, u hraní her nebo jíném používání PC se mi tyto kostičky neukazují. děkuji za odpověd
@doležal239: Chrome - vpravo nahoře tři tečky - Nastavení - Systém - vypni volbu "V případě dostupnosti použít hardwarovou akceleraci", restartuj Chrome a zkus, jestli problém zmizí
@doležal239: Pokud je problém jen v jedné aplikaci, tak to na 99,999 % není způsobeno kartou a takřka jistě byste PC reklamoval zbytečně. Zkuste opatření viz Murun.