Všechny komentáře k produktu:HyperX Cloud II, červená
Špatný mikrofon..
Dobrý den, mám tyhle sluchátka cca 4 měsíce.. a po 4 měsících říkají lidé na teamspeaku apod.. že mám strašně špatnou kvalitu mikrofonu.. Jak tohle řešit děkuji.
Koupí kvalitních sluchátek nebo externího mikrofonu.
@BERNADIC: Pardon ale myslím si že sluchátka s mikrofonem za 2500kč mají alespoň trochu dobrý mikrofon.. Je zajimavé že 4 měsíce to šlo v pohodě a teď najednou nic.
@vedra2:
Mýlit se může každý a cena neurčuje kvalitu.
Tu USB zvukovou kartu u toho nepoužíváte, že ne? To bývá dost častý zdroj problémů.
Vyhodit do elektroodpadu a koupit si pořádná sluchátka a kvalitní mikrofon.
Pokud vám nevadí nekvalitní zvuk, potom reklamovat, jestli to dělá na různých platformách a různých PC. Jinak je problém někde v nastavení.
@thepapanek: Zvuk je naprosto v pořádku.. Na zvuk si nemůžu stěžovat.. Jen ten mikrofon má dívný hlas.. Přitom když jsem je koupil a používal mikrofon normálně na komunikaci tak byl naprosto v pohodě.. Nevím kde je chyba proto se obracím sem na diskuzi.. Nastavení mám default
@vedra2: Jestli jste před tou změnou nic neměnil v nastavení, možnosti jsou dvě - 1) Windows rády samy od sebe něco změní, takže to chce vše projít (ideálně si před tím podívejte na pár videí, jak správně nastavit mikrofon - např. není dobré nastavovat nejvyšší kvalitu, ale CD kvalitu), 2) odešlo něco z hardwaru, potom zkuste sluchátka připojit k jinému PC, pokud to nepomůže, chyba bude ve sluchátkách.