Všechny komentáře k článku:Jaká je aktuální situace s předobjednávkami PlayStationu 5?

Diky

Diky za transparentne informacie. O inych sa to neda povedat viz amaterizmus JRC, preferuju zaplatene pred-objednavky ale dodatocne sa nedaju zaplatit.

 

@zer69: Jo to je nejlepší... opravdu prozákaznický přístup..

 

@deffzero: Jo jo neschopaci max. :)

 

RTX 30xx

Určitě bych podobný článek napsal k novým řadám RTX30xx. Určitě to ulehčí Vaší zákaznické podpoře.

 

@mys8: Přesně tohle jsem tu teď chtěl napsat. Aspoň něáké info by bylo na místě s tím jaký je o karty zájem

 

@mys8: Dobrý den, ano podobný článek připravíme i k těmto grafickým kartám, jenom nyní sbíráme veškeré informace, abychom dokázali odpovědět na všechny případné otázky.

 

Již zaplaceno

Možná hloupý dotaz, ale přece se zeptám. Když mám předobjednávku už zaplacenou a vím že se na mě v první vlně nedostane, můžu objednávku nechat tak jak je nebo trváte na kontaktování Vašeho týmu a vrácení peněz? Ze článku to není úplně jasné.

 
Ověřený GEEK - level 3

@gold13821: Dobrý den, osobně jsem článek pochopil tak, že pokud peníze nepotřebujete momentálně vyplatit zpět a pak konzoli zaplatit např. na dobírku či na pobočce, tak můžete nechat objednávku zaplacenou a holt jen čekat, kdy se vám ukáže přede dveřmi.

 

@gold13821: Dobrý den, pokud chcete peníze za vaši objednávku vrátit zpět, tak stačí napsat na mail, který je zmíněn v článku. Pokud si chcete na vaší zaplacenou objednávku u nás počkat například do druhé vlny, tak vše můžete nechat tak jak to je teď.

 

Potvrzující email

Dobrý den. Potvrzující email, o kterém píšete v článku, poznám jednoduše tak, že přijde, nebo tam musí být něco explicitně napsáno?V mém emailu se píše, že Objednávka je vytvořena a pracuje se na jejím vyřízení. Znamená to, že jsem předobědnal včas?Díky za odpověď.