Všechny komentáře k článku:LCD monitory Samsung mají záruku nulových vadných pixelů
Reklamace LCD?
Měl bych jen takový dotaz: Měl jsem za to, že vadný pixel jako takový se vztahuje na klasickou reklamaci(2 roky) u každého výrobce, pletu se?Jinak co se týče podmínky vrácení do 3 dnů, tak mi to příjde jen jako marketingový tah, jelikož ze zákona můžu jakýkoliv výrobek vrátit bez udání důvodů do 30-ti dnů od uzavření smlouvy.
Podle mezinárodních norem je možné mít určitý počet vadných pixelů nebo subpixelů na určité ploše monitoru, pokud jsou v určité vzdálenosti od sebe. Ted, ale přesně nevím na jak velké ploše a kolik celkem jich může být, ale na jediné na co si vzpomenu je, že mě překvapilo kolik jich může být. Proto si myslím, že toto je výborná nabídka.
@HALLEER: Stejně nejlepší si je monitor omrknout před koupí, příp. ho vrátit do 14 dnů. Výrobce by si dnes už podle mě neměl dovolit prodávat vadné zboží jako první jakost...
Ze zákona můžete tak leda velké kulové. Odstoupit od smlouvy můžete při "prodeji na dálku" (§53 odst. 7 občanského zákoníku) a na to máte 14 dní, nebo pokud zboží neodpovídá popisu (nemá prodejcem deklarované vlastnosti, ..), případně obsahuje vadu, která činí zboží neupotřebitelným (na ostatní vady už je jen reklamace).
Nešiřte tu tedy příště bludy, ať nematete ostatní uživatele.
Dobrý den, nárok na vrácení peněz bez udání důvodů máte do 14dnů od zakoupení. Vadné pixely se musí nahlásit do 3 dnů od zakoupení.
S pozdravem
@Tomáš Benda - CZC: Dobry den,pane Bendo, na co bych mel hlasit vadne pixely do 3 dnu od zakoupeni, pokud mam narok na vracni zbozi (za dodrzeni podminek kompletnosti a neporusenosti) do 14-ti dnu? Znamena to snad, ze pokud budu vracet neporuseny produkt a vy na nem objevite vadne pixely (kterych ja si nevsimnu a nenahlasil do 3 dnu), mam smulu? Mozna vase tvrzeni spatne chapu, ale nikdo doma nema testovaci laborator, aby si nameril hodnoty svitivosti, kontrastu, gamutu, barevneho podani atp. Mozna by jste meli uvedomit nakupujici "zde prodavame monitory s vadnymi pixely", nebo predem monitor zkontrolovat a zakaznikovi rict, s kolika vadnymy pixely kupuje. Zatim jste jako obchod po servisni strance nikdy nezklamali, ale toto je trochu zavadejici.
@Ustaffak: Vžtyť to říká Herr Benda srozumitelně. Když to budeš vracet po pěti dnech, tak nebudeš uvádět důvod a hlavně nebudeš žvanit o nějakých vadných pixelech.
@Berau: To by mne tedy zajímalo jak by dopadlo odstoupení od smlouvy do 14 dnů , kdyby tam bylo těšch pět mrtvých bodů - Chápu spreávně , že sice bych např . propásl 3 denní lhůtu na nahlášení vadných pixelů , ale pak by stejně nikdo nic nemohl namítat , protože by bylo stejě vše v nejlepším pořádku ? ...
Je to napsane v reklamacnim radu..na standardni reklamaci musis mit 3 vadne pixely..a to tezko budes mit, tak 1 ..ale lek na to je jednoduchy..nekupovat si smejdy od Aceru a Asusu;)
@Vojtus:
Proboha co to placas!!! To si vazne myslis ze problem vadneho pixelu
maji pouze nejake znacky??? Ty proste prosazujes pouze jednu znacku
kterou zrovna vlastnis!To je celkem ubohe!!!
@palat: Zvláštní. Mám monitory od ASUS (vw192s - 2 mrtvé body naskákaly po měsíci a dalších 5 po skončení záruky), ACER (V203Hb - 3 mrtvé body po půl roce) a HP (LP2475w - po několika měsících stále všechny pixely v pořádku), takže tím "vyznavačstvím" si nejsem až tak jist. Mimochodem u ASUSu ani u ACERu mi reklamace nebyla uznána (nekupoval jsem zde).