Všechny komentáře k produktu:OCZ Vertex 3 - 120GB
Blue Screen
Za 20 dnů jsem měl celkem 3 bluescreeny (dva na firmwaru 2.06 a jeden na 2.11). Zkusil jsem všechny možné návody a zatím se zdá že nic nepomohlo. Nyní jsem zkusil jako poslední možnost vymazat CMOS.Pokud ani toto nepomůže, tak mám v plánu reklamovat disk (bohužel 14 denní lhůta už plynula). Pokud by to bylo možné tak bych chtěl zpět peníze a koupil bych Kingston HyperX SSD.Nezkoušel někdo disk reklamovat? abych zbytečně nečekal 14 dnů bez primárního disku.
Dobrý den,bohužel po uplynutí 14 denní lhůty není možné zboží vrátit a ani požadovat peníze zpět. Váš disk můžete dodat k reklamaci.
Vymazání CMOS není poslední možnost, ale první věc hned po updatu firmwaru. Problémy s P67/Z68 prostě jsou...Pro ty, co mají problémy i s 2.11, zde je aktualizovaný postup, jak to s největší pravděpodobností odstranit (problém je hotplugging, doporučuju přečíst druhý příspěvek celý):http://www.ocztechnologyforum.com/forum/showthread.php?92465-Where-we-are-with-Vertex3-Agility3-Solid3-drives
@mervart: Díky za článek, nicméně pouhé pročištění CMOS pomohlo. Počítač běží již přez 2 týdny v naprostém pořádku :)