Všechny komentáře k produktu:PlayStation 5 Digital Edition
PSP 5
Dobrý den,
Chci se zeptat pokud koupím PSP 5 od Vaší firmy přes jiného prodávajícího (je nerozbalen) zda mi bude uznána reklamace pokud by přístroj byl poškozen. Popřípadě jak postupovat nebo co potřebuji aby mi byla případná reklamace uznána.
Děkuji za odpověď
Reakce na smazaný příspěvek: Žádám vás abyste přestal uvádět odkazy na konkurenci. Jste na fóru CZC a jedná se o jasné porušení pravidel. Tím se dostanete maximálně k BAN.edit - šikovně jste si to zeditoval, ale i tak to je na hraně.
@ddy: Není třeba to komentovat. Jedná se o případný zákaz psaní do diskuzí. Zde pravidla fóra - https://www.czc.cz/pravidla-diskuze-na-webu-czc-cz/clanek
@GreenT: Fajn mate to v pravidlech, ale nikdo kvuli si kvuli tomu vlasy trhat nebude je to vsem ukradene.
@GreenT:
Já se snažím neuvádět nikdy přímo odkazy. Předtím jsem ale na discordu to psal jednomu člověku a tady mi to potom ujelo... Jinak si nemyslím, že je na tom něco zlého. Čekat 8 měsíců na dodání... No možná tak na dobírku, předem bych to neplatil. To bych už chtěl slevu, za holdování peněz. =)
K odpovědi na reklamaci -> lze reklamovat přímo u Sony v ČR a né zdlouhavě přes CZC.
@MacIntoshCZ: V pohodě, je to prostě zbytečné. Přeci jen je tohle fórum CZC a asi žádný prodejce jej nechce využívat k tomu, aby se nákupy směřovali jinam. Tak to prostě je.