Servis u vás

Servis u vás

Máte strach, že si nebudete vědět rady, když něco přestane fungovat? Tak už nemusíte. S balíčkem „Servis u vás“ můžete kontaktovat technickou podporu pro rychlé odstranění běžných SW a HW závad, nebo si domluvit návštěvu technika přímo u vás doma.

Výhodněji za body z CZC.Klubui pro B2B
Omlouváme se, popis obrázku chybí.
Omlouváme se, popis obrázku chybí. Službu můžete využít na všechny kategorie notebooků.
Omlouváme se, popis obrázku chybí. Získáte možnost opravy formou vzdáleného připojení.
Omlouváme se, popis obrázku chybí. Komplexnější opravy vyřeší technik přímo u vás doma.
Omlouváme se, popis obrázku chybí. V ceně máte záruční i pozáruční opravu HW po celou dobu živostnosti zařízení.

Jak na to?

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

1. Výběr služby

Do nákupního košíku přidejte balíček „Servis u vás“.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

2. Platba

Službu je třeba uhradit předem.

Omlouváme se, popis obrázku chybí.

3. Objednání a doručení

Návštěvu technika si pak domluvíte na čísle technické podpory CZC: +420 225 308 6­44 nebo na e-mailu HD_operatori@datasys.cz. Službu zajistíme nejpozději do dvou pracovních dnů.

Na co se často ptáte?

Do kdy mohu službu využít? Služba platí pouze po dobu zákonné záruky (dva roky). Nevztahuje se k dokoupené prodloužené záruce. Co když zboží vrátím ve 14denní lhůtě pro odstoupení od smlouvy? Cena za nevyužitou službu vám bude vrácena spolu s cenou zboží. Kolikrát mohu službu využít? Návštěvu technika v domácnosti můžete využít pouze jedenkrát po dobu záruky. Zahrnuje služba i zálohu dat a mohu službu využít i na jiné zařízení? "Servis u vás" nezahrnuje zálohu dat a vztahuje se vždy jen na zařízení, ke kterému byla zakoupena.