Všechny komentáře k článku:Spustili jsme nový Bonus klub s možností objednání zboží se slevou

Připomínky k novému bonus klubu

Rád bych úvodem uvedl, že na czc jsem začal nakupovat ještě před spuštěním starého bonus klubu a vedlo mě k tomu příjemné vystupování obsluhy, spousta zejména uživatelských informací ke konkrétním produktům v diskuzích a pár bezproblémových reklamací - ano, tak málo někdy stačí k získání stálého zákazníka. O cenu mi pochopitelně jde také, ale nevadí mi si trochu připlatit za výše uvedené (pokud se to nepřehání a pokud se to zrovna u něčeho co chci přežene a rozdíl ceny převáží nad výše uvedenými výhodami, koupím občas něco jinde a neberu to jako tragédii a důvod k nářkům, jak je czc drahé). Starý bonus klub byl celkem fajn a v jeho začátcích i značně výhodný (po pár poukázkových aférách se ustálila nabídka na několika nepoužitelných dárcích a sem tam nové vlně, která moc dlouho nevydržela). Nový bonus klub, tak složitý na naprogramování přináší několik revolučních změn.
1) body lze získat už pouze za nákup - patrně snaha o zastavení inflace bodů, které se daly získat snadno a tím se zhoršovaly dárky, případně zvyšovala jejich bodová cena. Tato změna zařadila bonusklub do řady ostatních věrnostních programů, kterých je nepočítaně a ničím se neliší. Starý bonusklub byl ojedinělý právě způsobem získávání bodů - a byla to i docela zábavná hra, která samozřejmě končí. To, co se mělo vyřešit parametrickou změnou - tzn. zvětšení počtu bodů za nákup případně snížením za online akce na webu jste vyřešili tak, že jste to zábavné zrušili a ničím už se nelišíte od konkurence.
2)Příslib nakupování za body (ať už s jakýmkoli kurzem) jsem tedy patrně jako i jiní pochopil úplně jinak než jaký je výsledek - myslel jsem prostě, že si za ty nastřádaný body vyberu co chci, šoupnu do toho všechny body a budu mít výraznější slevu, já bych dostal dárek přesně jakej chci, Vy byste to mohli pomocí kurzu nastavit tak, aby Vás tento způsob nevyšel dráž než dosavadní dárky, které také musíte kupovat, ale zákazníci by měli mnohem větší radost. Z Vámi uvedené nabídky jsem si nevybral nic, navíc s přesně danými počty bodů na slevu a slevami většinou okolo 100 korun to pokládám snad za horší než (ať už původní nebo nové) dárky pouze za body.
3) Nikde nevidím poštovné za body - já ho sice nevyužíval, ale vím, že bylo velmi oblíbené a myslím, že to byl ideální způsob utrácení bodů
4) Technické problémy a několikrát odložené spuštění mne tedy důvěrou moc nenaplnilo - dalo by se odpustit, kdyby změny byly k lepšímu a nikoli k horšímu
Závěrem něco optimističtějšího - nakupovat u Vás patrně budu nadále, i kdybyste bonusklub zrušili úplně a to do doby dokud bude platit to, co jsem psal na začátku. O zhoršení přístupu k reklamacím možná jdou v diskuzích zvěsti, já si ale počkám na první špatnou osobní zkušenost, než budu hlasitě práskat dveřmi a utíkat ke konkurenci.

Možnosti
5 reakcí
poslední 12. 6. 2012 8:29

Se všemi body souhlasím, jen k tomu poštovnému zdarma: už je dostupné. http://www.czc.cz/postovne-zdarma/83022/produkt?q-category-id=ese2vkv0n0g379cag823gp4u47Nicméně 10 tisíc bodů mi přijde trochu mimo. Za nákup za 9 tisíc jsem dostal 2 tisíce bodů. Znamená-li to, že dostanu od CZC poštovné zdarma poté, co u něj utratím nejméně 45 tisíc Kč... To mi lepší podmínky dá i mnohem menší konkurence, natož pak ta větší. To bude potřeba ještě nutně změnit.

 

@dohnalek.pavel: Souhlasím pánové. Viděl bych to tak, že je buď potřeba snížit množství potřebných bodů, nebo lepší varianta, opět zavést získávání bodů za aktivitu na webu.

 

@407sw: Dobrý den,jak jsem psal jinde, ceny a nastavení Bonus klubu nejsou finální, budeme s nimi samozřejmě pracovat. Základy nového Bonus klubu jsou poměrně zásadně odlišné od původního. Přestože to nyní tak nevypadá, díky mnohem lepší kontrole nad hodnotou bodů si můžeme dovolit s celým systémem lépe pracovat.

 

@dohnalek.pavel: Dobrý den,služba poštovného zdarma výměnou za 10 000 bodů by neměla být aktivní, produkt stáhneme. O znovuzavedení této služby uvažujeme.

 

Dobrý den,předně děkujeme za věcné připomínky.ad 1) máte, samozřejmě, do určité míry pravdu. Původní Bonus klub byl experiment, na kterém jsme si vyzkoušeli a ověřili různé věci. Bylo nám ale jasné, že stejným způsobem to dále fungovat nemůže. Změnu parametrů jsme v omezené míře provedli již za starého Bonus klubu, ale nějak zásadně měnit podmínky jsme již nechtěli.Nový Bonus klub nyní chápu jako takový základ, s kterým se předně musí naučit zacházet naši obchodníci a produktoví manažeři. Musí se začlenit do dalších reportů, vyhodnocovat a sledovat.Bohužel nemáme nyní prostředky pro implementaci všech funkcí, které jsme si navymýšleli. A ono - popravdě - je často lepší začít od něčeho menšího a podle získaných zkušeností a ohlasů systém upravovat tak, aby to bylo přínosem pro naše zákazníky a uživatele, tak i pro nás jako komerční společnost.Od nás byl vstřícný krok, že jsme umožnili převod všech bodů z původního Bonus klubu v poměru 1:1.ad 2) asi to bylo nepřesně komunikováno. Nákupem za body se skutečně myslela možnost koupit část našeho normálního sortimentu za zvýhodněnou cenu výměnou za určitou částku v bodech.Atraktivnější dárky jsme schopni nabízet díky možnosti klubových dárků s cenou v Kč + bodech.ad 3) již jsem odpovídal níže, poštovné za body zatím nabízet nebudeme.Protože ale jde o velmi žádanou službu, zvážíme její znovuzavedení.ad 4) bohužel mnoho věcí vidět není, protože se týkají interního fungování Bonus klubu a transakcí, přes které je každá změna bodového konta realizována. Složitost našeho obchodu je značná, což je pro zákazníky nepodstatná a nezajímavá informace. Nicméně zajistit korektní podporu pro všechny úpravy počítání cen a další režimy nebylo nic snadného.Během vývoje jsme museli řešit i jiné prioritní požadavky, úpravy a opravy.Na odložení měla vliv i má měsíční neschopenka, kterou jsem si dopředu také neplánoval.Děkujeme, že jste naším zákazníkem.