Všechny komentáře k článku:Spustili jsme nový Bonus klub s možností objednání zboží se slevou

Krásný den, přispěji také názory a nápady.

viz nový web: musím bohužel upřímně konstatovat, že starý web byl přehlednější, jak z pohledu recenzí od uživatelů, až po bodové hodnocení. Musím Vás pochválit, že jako jediný umožňujete veřejnosti vylepšovat Váš web z pohledu zkušeností a fotografií zboží, které prodáváte. Netuším, co Vás vedlo vyprodukování nového webu, asi provázané interní spojení reklamaci, skladů atd.?viz bodové hodnocení: nechal bych systém bodování, jako byl na starém webu, pochopitelně bych za nasbírané body slevu na zboží nedával, přece jen děláte prodej pro zisk a ne dobročinnost. Odměna je přece jasná uživatelé rádi recenzují a komentují výrobky a píší svou zkušenost s produktem. Takže motivace bych dělal úplně jiné: zákazník by mněl za velké množství bodů možnost moderovat diskuze, které Vaši zaměstnanci určitě nestíhají, možnost požádat o zapůjčení některého zboží Vašeho sortimentu, aby Vám mohl udělat kvalitní recenzi, aniž by byl Vázán pouze dělat recenzi na produkt, který si sám u Vás koupí. Další odměnou je možnost za body získat reklamní předměty, jako propisku, tričko, hrníček apod.viz slevy: slevu bych uděloval ve formě formuláře pod každým produktem, kde by zákazník mohl vyplnit konkurenční nabídku (stejné podmínky: stejná záruka, zboží skladem, apod.), kde by vložil odkaz na cenu zboží u konkurence, je zbytečné aby zákazník kupoval jinde, když je zboží levnější třeba jen o pár procent? Udělení ceny by záleželo na obchodním oddělení, kde by hned mohli ověřit možnost slevu poskytnout nebo zamítnout. Další slevu bych udělal ve formě neúčtování za poštovné, což by bylo vázané na předchozí útratě za zboží (např.: tři nákupy, kdy každý byl přes 2tisíce korun).
Odměna za věrnost může být i ve formě vrácení zboží déle než 14dní apod.Myslím, že jsem toho napsal moc, i když bych mněl daleko více nápadů, jak přilákat více spokojených zákazníků, ale to by bylo na slohovou práci a to by pak nikdo nečetl.

Možnosti