Všechny komentáře k článku:Spustili jsme nový Bonus klub s možností objednání zboží se slevou
O kolik bodu vas okradli?
Me zhruba o 30.000, uz si na CZC nikdy nic nekoupim.
Mě o asi 25.000. Také končím.
@Aros:
Dobrý den,při převodu bodů je převáděno 100% získaných bodů ze starého webu. Pokud došlo k chybě, omlouváme se. Můžete mi prosím zaslat na můj mail pilskyzavinaáčczc.cz váš mail a vše dořešíme k vaší spokojenosti? Děkuji,
Tomáš Pilský
Dobrý den,při převodu bodů je převáděno 100% získaných bodů ze starého webu. Pokud došlo k chybě, omlouváme se. Můžete mi prosím zaslat na můj mail pilskyzavinaáčczc.cz váš mail a vše dořešíme k vaší spokojenosti? Děkuji,
Tomáš Pilský
@Tomáš Pilský - CZC: Diky, ale tohle vazne ne, uplne to nesnasim, nejdriv vymyslite jak uzivatele pripravit o body, proc jste uzivatelum neponechali body i v novem systemu? a potom to s tema co se ozvou nejak sfouknete a kdo se neozve a nepohrozi vam, ze uz u vas nenakoupi, ma smulu. Je to odporny, myslite ze v Nemecku by si tohle nejaky obchodnik dovolil?
OK, ikdyz jsem napsal, ze o to nestojim, vsechny body mi vratili, beru teda to, ze se to snazi takhle napravit, ale fakt by bylo dobry, kdybyste to udelali sami a vsem zakaznikum, nemuseli byt podobne negativni diskuze.
@iwo.m: taky nechapu proc se tak nestalo automaticky a je nutnost to delat manualne.. Kazdopadne me to osobne nak netizi na body jsem na starem webu nejel a tady to tedka taky moc smysl nema vzhledem k tomu ze jsou jenom za nakupy a ja nakupuji na drobny prodej tj se mi body stejne nezapocitaji i kdyz tu neco obednam a koupim coz je taky na hlavu postaveny. :)celkem by me taky zajimalo zda se bude moct nekdy diskutovat primo pod profilama zatim mi pride ze uzivatelsky profily nejsou aktivovany vubec...
@iwo.m:
Dobrý den,děkuji za Váš komentář. Důvod je takový, že jsme chtěli zjistit, kolik je aktivních uživatelů Bonus klubu. Vzhledem k tomu, že jsme na starém webu neměli možnost expirace bodů po nějaké době, nebylo možné zajistit relevantní přehled o bodových kontech.
Děkuji za pochopení,¨
Pilský
@Tomáš Pilský - CZC: teď je expirace roční, proč jste prostě všechny body nepřevedli automaticky, a nepočkali ještě jeden rok? Přehled o kontech byste sice měli až za rok, ale vzhledem k tomu že minulých 10 let (?) jste ten přehled neměli vůbec, tak byste ten další rok snad nějak přežili.Mimochodem, ta roční expirace je dost málo ... někdy mi přijde, jako byste sami hledali způsoby, jak naštvat zákazníky.
Pěkná blbost expirace bodů, co to je za výmysl, to je jako kdyby vám řekli v bance tak a úrok nezískáváte, nejste zde rok aktivní.
Dobrý den,
nějakou dobu jsem u Vás neobjednával, ale měl jsem nastřádané nějaké body. Teď jsem zase objednával a zjistil, že stav mého konta je 0!?!
Procházel jsem poštu a našel email z července (doba dovolených), kde byla informace o nutnosti manuálního převodu bodů, na který nebylo ani 14 dní. Upřímně se mi to nejeví moc seriózní...
Je nějaká možnost dodatečného převedení?
Předem díky za odpověď.
@rusttaf: Dobrý den,ano, kontaktujte naše obchodní oddělení obchod@czc.cz a zde Vám budou body převedeny.Hezký den.
3.11.2013 -13 054 b speciální SCORE_EXPIRE Vynulování konta po roce neaktivity
pratele, ze jsem tak smely a dovolim si kazdy rok nezakoupit novy pocitac, nejsem hoden svych bonusovych bodu? Napada me hezka radka slov, ani jedno slusne. Preji hodne stesti do noveho roku a mnoho spokojenych zakazniku. Uz posledni objednavka u vas byla o nervy, tohle je dalsi hrebik. Tleskam
Souhlas KONCIM TADY. 20 000 v haji. Bezte se vy**at..
No ja to o tom nulovani nasel nekde v emailu ve spamu az ted po roce :-) , pres 5000 b taky v haji :-(
Sice nevim co by za ne bylo :-), ale taky jsem tady utratil za mnoho let hodne penez a tohle mi prijde od CZC jako dost neseriozni a neprozakaznicky pristup ...
heh jsem se opet pobavil. Prisel tezce vystrazny mail, ze hrozi propadnuti bodu v bonus klubu. Tak jsem se to vydal zkontrolovat. Nezklamali jste me, bonus klub zoufalej, navic jsem zjistil, ze za 50000 v nakupech mam bodu sotva na propisku :D pratele, strcte si ty bodiky do *****