Všechny komentáře k článku:Spustili jsme nový Bonus klub s možností objednání zboží se slevou
Sleva 0,5%?
Dobrý den,
celou dobu bylo deklarováno, že si budeme moci kupovat produkty za bonusové body a já s některými koupěmi právě kvůli tomuto čekal. Ovšem to, že jich bude celkově trapných 44 http://www.czc.cz/zvyhodnene, to mne opravdu překvapilo. V poměru Vašich deseti-tisíců produktů, je to směšné a toto vůbec nepovažuji za výhodu a řekl bych, že bonus klub zůstal na stejné úrovni co do možnosti uplatňování bodů. Tedy opět jen reklamní produkty bez valného využití. Direktivní určování "produktů za zvýhodněnou cenu" s určením přidělení bodů, je opravdu směšné. Pokud by si člověk mohl volit, kolik bodů uplatní a vypočítávala by se mu tak výsledná cena u KAŽDÉHO produktu, tak jak to nejspíš každý zákazník očekával a chápal, to bych považoval za dobrou výhodu. Pokud bych tedy použil své body na produkt http://www.czc.cz/xtreamer-ultra-2-/108575/produkt , kde je zvýhodněná cena: 8.401 Kč + 49.801 bodů, tedy namísto 8.999 Kč původní ceny bez zvýhodnění, vyjde mi sleva cca 600 Kč. Ovšem fakt, že mých 41.553 bodů získaných cca za 100.000 utracených Kč, vychází sleva zhruba 0,5 %. Ještě, že nikde toto procento neuvádíte, nominovalo by to asi na "vtip roku". Již jen studentská sleva díky kartě ISIC poskytuje zákazníkovi 3% slevy u nespočet firem, což je 6x vyšší než Vaše a není zapotřebí u dané firmy předtím nakoupit ani za 1 Kč. Pokud se nad tímhle člověk zamyslí, Bonus klub je jen promyšlený marketingový tah, lidově řečeno "tahák na lidi" s minimální výhodou.Děkuji,
LinS.
jak pisete - pro me byl dnesek naprosto demotivujicim dnem diky uvedeni jejich bonus klubu.. a to jsem na zdejsich strankach ob den...
Dobrý den,na podobný dotaz jsem již zde v diskusi odpovídal. Měli jsme poměrně velké množství komplikací při dotažení různých obchodních procesů. I při stávajícím množství produktů, u kterých je zvýhodněná cena dostupná, nám kontroly zabraly nemalé množství času.Jakmile bude celý systém odladěn a lépe se s ním seznámí naši produktoví manažeři, partneři apod., budeme postupně nabídku možností čerpání bodů upravovat tak, aby byla skutečně atraktivní.Ohledně výše slev - také jsem již odpovídal, ale třeba Vámi uváděná 3% jsou často celá naše marže (z které musíme hradit celý chod firmy a ještě něco málo vydělat).Bohužel neprodáváme parfémy nebo oblečení ...
@Černý Tomáš - CZC:
Promiňte, ale ty 3% jsou totální blbost, aktuálně z mé rodiny 2 členové pracují s jistých prodejnách elektro, takže ta marže o které mluvíte je úplně někde jinde, hodně jinde, je mnohem mnohem větší, klidně 30% a více !!!
Pěkný příklad u Vás http://www.czc.cz/ps-vita-prenosna-externi-nabijecka-/103265/produkt?q-category-id=b3htg95f6ujjh9cc1m8mjohv2c
nákupka tohoto zboží je kolem 700kč a Vy ho prodáváte za 1247kč, to je ta marže 3% ?
@Černý Tomáš - CZC: Říkáte, že se z té marže musí hradit celý chod firmy... kdybyste neudělali takovou blbost, jako je nový web obchodu, ušetřili byste čas, peníze a stížnosti. Vsadím se, že původní webovky by chtělo minimálně 80% uživatelů.
@Černý Tomáš - CZC: Hoďte na stránky anketu - chtěli byste starý web / líbí se vám nový web? - uvidíte skutečnost!
Zdravím, jednoduše řečeno-je to tak jak píšete...od ledna nakupuji jinde a jsem spokojen...pk
Dobrý den,
pane Tomáši (CZC).Dobře,řekl jste nám marži...a z toho se máme posadit na...?.
Víte,MNE OPRAVDU NEZAJÍMÁ JAKOU MÁTE MARŽI a brečet,že musíte z něčeho žít...
Ano,to je přesně to co zákazníci rádi slyší.
TAKŽE ZÁKAZNÍCI!!!: NA CO BONUS KLUB,NA CO SLEVY,POJĎME SI VŠICHNI ZA
NĚCO PŘIPLATIT,PROTOŽE CZC MÁ MALÉ MARŽE...
Tohle je tedy vzkaz zákazníkům od CZC?.Není to odladěné a máme malé marže,
proto kašleme na VĚRNÉ zákazníky?.Obrázek jsem si tedy udělal: POZOR ZÁKAZNÍCI,JÁ (CZC) JSEM VÁŠ OBCHOD U KTERÉHO
MŮŽETE NAKUPOVAT DLOUHÉ ROKY,BÝT VĚRNÍ,UTRATIT STATISÍCE A JÁ......A JÁ SE VÁM ZA TO VYSMĚJU DO "KSICHTU" (ale až po tom co to bude odladěné)Tak asi takový obrázek na mne Vaše vyjádření a chování CZC vrhá.
A to jsem u Vás chtěl opět plnohodnotně nakupovat,po tomhle jen v nouzi.
Myslím že si dám od Vás zase tak půl roku pauzu...DĚKUJI ZA NIC,VÁŠ (NE)VĚRNÝ ZÁKAZNÍK!!!.
@Narvill:
To víte,ten roční zisk 1 000 000 000,-Kč je CZC málo,navíc by si měli uvědomit,že v diskuzích pracují sami zákazníci zadarmo pro CZC tím že radí ostatním a ti,co mají v CZC diskuze na starosti jsou vlastně darmožrouti,kteří v pracovní době jen pijí kafe a mají za to svůj plat...Tímto tempem nebude znamenat CZC úspěšný podnikatelský projekt,ale jen chaoticky poskládaná písmenka,tedy CZC bude znamenat to samé co ABC či XYZ.Měl jsem CZC rád,rád jsem zde utrácel,ale CZC potřebuje tvrdý pád na ústa,aby si uvědomili,že oni potřebují zákazníky a ne naopak.Zákazník CZC vůbec nepotřebuje,jelikož může utrácet jinde,v jiné fy. která je schopná dodat komponenty včas,což není případ CZC.
RIP CZC
@jack2310: Na to pozor, ta jedna miliarda není zisk, ale obrat. Obrat je to, kolik peněz kasírují od zákazníků, nic víc. Zisk je příjem od zákazníků (tj. obrat) mínus veškeré náklady na provoz firmy (tzn. od samotného nákupu zboží, které prodávají, přes nájmy prostorů až po platy zaměstnanců a provoz e-shopu). Kolik má CZC zisk nevím (mám dojem, že je to veřejná informace a dalo by se to najít na vládních portálech, ale nevím přesně, kde to hledat), ale miliarda to určitě nebude.Nicméně se zbytkem s vámi v podstatě souhlasím, i když to podáváte dosti nevybíravě.:)EDIT: Nějaké informace jsem našel tady, i když nevím, nakolik důvěryhodné: http://www.podnikatel.cz/hospodarske-vysledky/25655701/
@dohnalek.pavel:
Dobrý den i Vám Všem,
ano nevybíravě,byl to výbuch a ani ne tak vzteku,ale už zoufalství.Zoufalství z toho,jak zákazník vidí upadat svůj oblíbený obchod,který má potenciál být téměř perfektní.Více jsem chtěl reagovat na prohlášení: Máme malé marže,takže nic nebude věrní zákazníci.To se mi nezdá jako profesionální chování k už naštvaným zákazníkům.
A když už to tak je,tak tímhle argumentovat ve veřejné diskuzi...hmmmm.
Právě tím že CZC neprodává oblečení a má pošramocenou pověst (u mnohých),by se
mělo více snažit a ne se jen VYMLOUVAT A LHÁT...Souhlasím s Jack2310,že tady pracují zákazníci na vlastní pěst a nic
za to nechtějí se už řešilo i na starém CZC.Myslím,že CZC může být rádo že tací
zákazníci jsou a házet jim klacky pod nohy v podobě nemotivace (i zákazníkům)
CZC asi moc nepomůže a začne uvadat jak píšete...
@Narvill:
S tím vším,ať smutně,tak musím souhlasit. Také jsem dost znechucen z toho všeho,co se děje a děje se to už od začátku tvorby web nebo spíš od doby,co přišel do czc někdo od ufona a začal to tu předělávat tak nějak jako kočkopes,ani ufon,ani czc.K těm cenám - dnes je jednoduché zajít na heureku nebo podobný vyhledavač a sami uvidíte kolik e-shopů je levnějších než czc, pokud zrovna czc nemá daný produkt jako jediný v nabídce,tak nikdy není nejlevnější a ceny ladí na stejnou úroveň jako ufon a jen málokdy je níže.Asi máte stejného dodavatele.
Nejvíc mě ale zaráží,že obchody mnohem menší než je czc a dokonce jsou to třeba jen kamenné obchody s eshopem,jsou schopni prodávat za mnohem menší ceny než czc,když právě bych čekal,že to bude naopak,když takovýto ginganti jako czc je maj přece možnosti nakupovat ve větším množství a tudíž dohnat dovozce k nižší ceně právě kvůli množství. Ale asi to je jinak a já mám jen hlavu v oblacích.I tak doufám,že se to tu zvedne,jak v podpoře diskusí,tak příjemném bonusklubu
@svataK: Dobrý den,k těm cenám. Nejsem obchodník, nicméně velmi zjednodušeně - u některého zboží máme možnost vyjednat zajímavou cenu, u jiného ten prostor není. Jako větší firma máme tomu odpovídající náklady. Nemůžeme si vždy dovolit prodávat za nejnižší cenu na trhu, jak v případě menších prodejců, kteří mají (přirozeně) i menší náklady a zisk generují především z prodeje příslušenství nebo třeba služeb.
@Černý Tomáš - CZC: Prosím ? menší prodejce kupuje zboží za větší cenu než prodejce který má větší odběr, takže co píšete postrádá veškerou logiku, jen ty náklady na provoz má skutečně menší.
@svataK: vždy platí načítací systém,tedy čím více toho odeberete tím máte nižší cenu....ale k tomu se navíc váže dostupnost prodejen v ČR a tu CZC nemá dobře pokrytou...
@dohnalek.pavel:
Nevybíravě to ano,ale zde nic jiného nejde...
CZC dostalo z EU na nový web porci miliónů a výsledek?Jedním slovem paskvil,mnoho zkušených diskutérů odešlo,jmenujme například JiVyho...a to je jen jeden příklad za všechny.Prostě CZC demotivuje zákazníky,mnoho z nich odešlo ke konkurenci...
RIP CZC
@Narvill: Dobrý den i Vám,ne, posadit se určitě nemáte, snažil jsem se ale věcně a bez příkras nastínit i pohled z druhé strany.Skutečnost je taková, že my jako CZC.cz si svých zákazníků a uživatelů velmi vážíme. I přes nízké marže a velmi konkurenční prostředí se snažíme zákazníkům nabídnout alespoň nějakou odměnu za jejich věrnost našemu obchodu.To, že to není podle představ každého, je prostě realita.Většina uživatelů u nás nenakupuje kvůli nějakému Bonus klubu. Dokonce ani ne kvůli kvalitně zpracovaným informacím o produktech, velké nabídce nebo obsahu, který vytvářejí uživatelé.Mnoho zákazníků nakonec volí podle ceny, nebo naopak podle osobních zkušeností, dostupnosti poboček pro osobní odběry apod.Jsme komerční společnost, máme jasnou vlastnickou strukturu a daně platíme v České republice. Musíme se snažit o to, aby naše podnikání fungovalo, aby firma byla zdravá a prosperovala. Na tom nevidím nic špatného, ba právě naopak ...
@Černý Tomáš - CZC:
Dobrý den,
četl jsem si téměř všechny příspěvky, co jste tu všichni dohromady psali, jistě všichni nakupujeme v poměru cena/kvalita. Ale můj případ je, že pokud vidím někde napsáno to !božské! slovo SLEVA, tak bych okamžitě vykvetl a mohu dát kupříkladu třeba Alzu, jejich tzv slevy jsou všude, debilní reklamy co říkají máme slevu, ale víte co je pravda LIDÉ ? Tyhle jejich slevy je hnusný marketingový podvod.Uvedu příklad kamarád u Alzy kupoval grafiku za cca 5500 kč, o měsíc později Alza na tuto grafickou kartu udělala rádoby 20% slevu, ale grafickou kartu prodávala i se slevou za 5600 kč tedy ještě o 100 kč více.Já nakupuji u CZC již dlouhé roky a nejvíce si vážím toho, jak mi vždy vyšli vstříc a velice vstřícně a příjemně se mnou komunikovali a když už se naskytl problém, tak ho se mnou lidé z CZC vždy velice kulantně vyřešili ! Takto se podle mě udrží zákazník a ne nějakou po*ebanou slevou, která je visí všude v téhle republice na všech reklamních tabulích, z toho mi je zle.Co se týká marží, dělal jsem v obchodě a vím že jsou marže občas neúměrně velké v procentech k nákupní ceně zboží, ALE nikdo Vás nenutí zde nakupovat, pokud nejste ochotni přijmout fakt certifikovaného obchodníka, tak si raději jděte nakupovat k internetovým portálům a až se Vám přátelé něco z toho polského zboží dovezeného k nám po*ere, tak potom Vám přeji hodně štěstí, jak s Vámi bude obchodník jednat, když vůbec bude. :-) Tímto děkuji CZC za všechny jeho služby, které jsem doposud mohl využít a pevně věřím, že tu s námi ještě dlouho budete, jsem nestranný zákazník a CZC mám rád za to jací jsou a ne kvůli slevám pane Bože.S pozdravem a přáním hezkých dnů přeje, Martin Radimerský.
@R-Dus:
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že nám dělá rádost každý hezký, pozitivní komentář a ten Váš nás opravdu zaujal, přidáváme Vám na Bodové konto 1000 bodů. Tímto Vám děkujeme za Vaši podporu a využívání našich služeb. S pozdravem a přáním krásného dne, CZC.
Přesně tak, človek který tu nechal již desetitisíce (ne-li sta), tak za odměnu dostane ani ne 1% slevu? Ano, toto je opravdu vtip roku. To vám pomalu nepokryje ani cenu poštovného. Kdyby udělali např za blbejch 1 000 bodů 50 kč slevu.
Mno, slevy mě narozdíl od ostatních diskutujících vůbec nezajímají, ale budu určitě rád, pokud zapracujete na poskytovaných službách. Sestavení počítače je fajn bonus, navíc bych řekl (i podle zkušeností od konkurence), že jste toho schopni opravdu nadstandardně dobře. Největší problém jsem měl se samotným obchodem: 1) neodpovídající lhůty dodání na webu. Protože jako většina lidí makám, není prostě možné, aby mi zboží přišlo o několik dní (ale i týdnů) později, než jste udávali.2) papírování a ostatní. Není přece možný, abyste mi poslali zboží i po třech telefonátech na špatnou adresu a vystavili mi fakturu se špatnými údaji... Ne? :)To byl ale trochu ojedinělý případ z nedávna. Jinak - zatím pořád - vás beru jako jednu z nejsolidnějších firem na trhu. Bojujte přidanou hodnotou, ne cenou, prosím pěkně.
@wimpik: Dobrý den,děkujeme za vlídná slova a rozumný názor. Také si myslíme, že třeba zrovna sestavení počítače zdarma je pěkný bonus pro naše zákazníky.ad 1) k těmto případům by mělo docházet ojediněle. Bohužel celý systém blokování a převozů je poměrně komplikovaný se spoustou různých krajních případů a podléhající neustálým změnám. Snažíme se většinu z nich postihnout, ale když to přeženu, tak až do odeslání objednávky není jisté, zda se např. pro Vaši objednávku zablokuje daný volný kus. V případě převozů to je ještě o něco komplikovanější.Pokud chcete mít jistotu, je třeba si ověřit, že k blokaci došlo. Pokud ne, můžete objednávku zrušit, nebo kontaktovat naše obchodní oddělení.Vliv mají i dodatečné změny objednávek apod., pokud např. napíšete poznámku pro naše obchodníky, není možné objednávku zpracovat automaticky a může dojít k jejímu pozdržení. Stejně tak, když si do objednávky přidáte zboží, které skladem není.ad 2) budu se opakovat, opět by k tomu docházet nemělo. Můžete nás upozornit na konkrétní případy a my prověříme, k čemu došlo a co můžeme udělat, aby se to již neopakovalo.Jinak na kvalitu služeb a přidanou hodnotu se dlouhodobě zaměřujeme, ale zároveň musíme dbát i na to, abychom byli konkurenceschopní i v cenách.
@Černý Tomáš - CZC: Tady se musím CZC zastat. CZC často udává termín kdy to bude dodané od dodavatele, ale bohužel když ho dodavatel vypeče co s tím může nadělat skoro nic :(. Jako zákazníka vís to nezajmá ale údaj zboží má dodavatel dodáme do 4týdnů není moc co by vás potěšilo i kdyš by to dodávaly do 2-4pracovních dnů. Tak se vám snaží nastínit kdy zboží dostanete ale jsme jen lidi a nejsme 100% tak tršku tolerance neuškodí. A podlé mých skušeností má CZC jedny z nejlepších služeb zákazníkum.
Dobry den,
tak vice nez souhlasim. A byl bych klidne jeste tvrdsi v expresivech (ale to az na konci meho prispevku).
Jsem u CZC od uplneho zacatku. Kdyz CZC zacinalo, byl to podle me nejlepsi obchod sveho druhu. Ovsem to co se deje v poslednim roce v podstate od nove verze webu je snad nejhorsi upadek dobre myslenky co jsem kdy zaznamenal.
Tesil jsem se pres pul roku na zprovozneni bonus programu a byl jsem velmi shovivavy k neustalym vymluvam a posunum terminu zprovozneni. Rikal jsem si - tak alespon to snad bude stat za-to. A nakupoval u CZC dal (a nadsene sbiral body).
Dnes jsem zjistil, ze uz se nemozne stalo skutecnosti a bonus program byl nedavno zprovoznen.
Nabehl jsem na web a tesil se co si tak za me bodiky asi tak muzu nekdy poridit.
No skoro jsem omdlel, kdyz jsem si prepocital hodnotu jednoho bodu na slevu asi 1,5 halere. Takze treba u Samsungu SIII, ktery stoji 15490kc dostanete 4729 bodu, takze za kazdou utracenou korunu asi 0,3 bodu (asi 0,5hal) coz je opravdu 0,5% :-).
Toto uz by snad nebylo ani vtipne, i kdyby to jen jako vtip bylo mysleno.
Bohuzel to soudruzi kapitalisti v CZC mysli vazene.
Shrnuto tremi slovy - TRAPNE, TRAPNE, TRAPNE...
Takze nejen telefon, ale i cokoli jineho jdu koupit jinam a vsechny ty slavne bonusbody si mile CZC strcte treba do pr-.... .
CZC uz opravdu jen v te nejvyssi nouzi (ptz ji mam kousek za barakem)... :-)
Ach jo, takovy upadek. Asi nezbyva nez si udelat vylet k mimozemstanum nebo jine haveti...
@Nosa: A nejlepší fór je že za těch necelých 5tisíc bodů pořídíte h***o, celý bonus klub šel kompletně do kopru !
Dobrý den, ona ta sleva za body je opravdu směšná, ale nevěděl jsem že na starém bonus klubu tomu bylo jinak. Pokud si dobře vzpomínám, tak za 10000bodů bylo poštovné zdarma. Cca poštovné 100Kč. Což znamenalo 1bod = 1 haléř. Píše se tu jak je to směšná sleva, ale je to úplně stejné. Ikdyž dříve se dali body získávat i jiným způsobem. Jak jsem zde někde vyčetl, bonus klub se bude rozvíjet a tak věřím, že do budoucna i v současném bonus klubu se budou moci body získávat i jiným způsobem než pouze za nákup.
@kadlec.l:
Bylo to jiné.
Mám RC tank za cca 89tisíc bodů v hodnotě cca 2900kč, to byl perfektní poměr a hlavně dárek a mnoho jiných případů.
Dnes má bonus klub poměr sleva 1kč 100bodů a mnohem více ! tedy ten samý tank by vyšel alespoň na 290 000 bodů !!hnus, hnus, hnus !
Dnes jsem zjistil že mám slušný ranec bodů, jen je nemám za co utratit :-( njn, jinak někde byl zmíněn argument že většinu zákazníků bonus club nezajímal ... hmm a) proč byl tedy vytvořen a proč byl zcela zrenovován když nebyl potřeba, b) skoro 200000 příspěvků na téma bonus club hovoří otom, že to není zas tak okrajová záležitost.
Doufám že do budoucna dá czc a) možnost vybrat si bonusové body u libovolného zboží, b) zařadí do bonusové nabídky i něco dárkových předmětů (kurňa dyť je to reklama, která se beztak ze strany czc dávala do nákladů - nebo že by jste tu mikinu s potiskem czc co jsem od vás dostal za bonusy vyfakturovali jako prodej oblečení? to by se na to berňák podíval!)
Zapojení členů komunity do značné míry zvýhodňovalo czc přes poměrně standartní nedostatek informací o užitných vlastnostech zboží vlastní i ostatním obchodům (když se dočtu u flash usb 2.0 že má rychlost přenosu dat 480Mb/s a nic jiného, můžu tomu a) nevěřit, b) koupit ji a podat trestní oznámení pro trestný čin podvodu nebo klamavou reklamu) tím, že uživatelé fotily a dávali zpřesňující informace které by podle zákona měly být běžně dostupné (málokde jsou zmíněny rozměry zboží, připojovací rozměry, vnitřní rozměry (např u pc skříní, a to žel mnohdy ani na webu výrobců), podmínky elektrického připojení, druhy odolnosti zařízení, cerfikaceshodnosti s EU atd atd. ) jestli czc udělalo dobrý krok uvidí až za rok manažeři firmy. Z mého pohledu bude muset czc hodně přidat na nízkých cenách aby vyvážilo výhody o které nakupující přišli.
Mno....stránky czc navštěvuji celkem pravidelně (řekněme obden). Ale až nyní jsem se náhodou dozvěděl, že "nový" bonus klub byl konečně po pulročním prodlení spuštěn (nepřipomíná vám to situaci s registrem vozidel?) K věci:
Dříve bylo možné dostat body za různé aktivity zde na stránkách, to už neplatí (zhoršení klubu). CHápu postoj czc....nechce na bodech nic tratit, takže nyní jen za nákupy.Sleva ovšem 100Kč za mých utracených 10 000 (čili takové poštovné zdarma) mi opravdu nepřijde adekvátní. Jako stálého zákazníka byste si mě jako firma měli nějakým způsobem vážit a ne mě odbýt takovým směšným "bonusem" na který jsme tu čekali, než vaši marketáci si propočítali zizky.
POštovné zdarma je celkem standardní záležitostí u vaší konkurence u této částky a nedělají z toho hned "bonus".Co se týče nového webu.....forum se tu stalo prakticky nepoužitelné a nepřehledné. Nikde nemohu ani najít zasílání reakcí na moje příspěvky.
Jediné plus je filtrování zboží podle více parametrů. Vyžaduje to slušně zaplňovat dtb informacemi, takže to oceňuji.Omezení slev za získané slevy, abyste se nedostali pod nákupní cenu považuji také za trapné opatření, vzhledem k tomu, že zákazník u vás musel utrátit desetitisíce, aby si mohl nějakou slušnou slevu vybrat.RAději bonusklub zrušte, protože je stejně k ničemu a vaši nákupčí z něj mají akorát zamotanou hlavu!
@sam fisher: Je to vážně hnus, měli by si daleko víc vážit stálých zákazníků, ale bohužel realita je jiná. S tím trapným bonus klubem ať jdou někam. Jen reklamní produkty, co jim strkaj do ...... výrobci zadarmo.Pokud můžu snažím se nakupovat jinde. Dokonce se mi stalo, že jsem si objednal na eshopu Gr.kartu, za necelé 2000 a druhý den mi volal jeden z úžasných managerů, že mi musí připočíst zhruba 300,- navíc- že ji špatně nakoupili u dodavatele. Hned jsem si jí objednal jinde, ještě levněji. V nákupech mám kolem 100 000,- a udělají tohle.!!! Hanba