Všechny komentáře k článku:Spustili jsme nový Bonus klub s možností objednání zboží se slevou

Ze vam to neni trapne

- kde je moznost objednani si zbozi pouze za body?
- za 20 tisic bodu dostanu slevu za cca 300 Kc? Na CZC jsem vice nez 7 let a odebraneho zbozi to bude uz urcite za vice nez 100 tisic Kc, prispevku pocitam tisice. Za veskerou cinnost a nakupy zde, jsem ziskal necelych 70 tisic bodu.
Za to vse si mohu koupit zbozi se slevou nekolika set korun?Necitite se ani trosku trapne?

Možnosti
44 reakcí
poslední 9. 10. 2022 13:53

objednání pouze za body - http://www.czc.cz/hry-bonus-klub/produkty

 

@eronfhz: tak jak to psali puvodne melo byt mozne objednani vyrobku pouze za body - ne jenom her... 10 tisic bodu odpovida prumerne 100Kc - za kolik desitek tisic musi clovek nakoupit, aby ziskal 10 tisic bodu ..?

 

@rkubik: jsou tam 4 kategorie, nejen hry, stačí sledovat ;)

 

@eronfhz: njn, z naradi a tasek u PC shopu moc nadseny nejsem, ale diky za info :)

 

@rkubik: Za nářadí dávám palec nahoru, vždycky se hodí:)

 

@j.wenzl: Za objednani za 100000Kc jedny stipacky. No tomu rikam hura.

 

@remet: No je pravda že je to celkem bída, už to asi nikdy nebude jako dřív,když kvůli recenzím a komentářům k jednotlivým zboží u CZC nakupovalo hodně lidí,kvalita,rychlost odeslání atd.
Navíc body za určitě věci se o dost navýšily. Zase pravda že některé věci které jsou levnější než konkurence+ získat další slevu je super.

 

ja moji utratu zhruba secet na > 150k a rozhodne si nebudu stezovat ze ziskam par stovek slevu, protoze jinde, kde je cena casto drazsi a podopora a vztah k zakaznikovi (nepocitaje fazi prodavani) horsi, nedostanu slevu ani tech par stovek. Takze pane, necitite se Vy trochu trapne kdyz si stezujetena to, ze Vam obchod nabizi nejake zvyhodneni? Nebo chcete radeji drazsi zbozi a k tomu nepomerne vetsi slevu? Ja treba ne!

 

@pig21: Ne, za tech 7 let jsem se NIKDY trapne necitil - kdyz jsem uprednostnoval czc, pomahal jinym v diskuzich s vlastnimi zkusenostmi a doporucoval a nakupoval u CZC i pro zname, nebo psal recenze na produky ci komponenty ve svem PC. Trapne se necitim ani ted, proc bych mel? Takto vyresene odmeny, po vsech tech slibech od CZC? Je to ostuda.

 

@pig21: no, czc je spis jeden z drazsich obchodu, a timto zprznenim bonus klubu zanikla posledni vec, cim byl tento obchod zajimavy. U czc uz ani ranu

 

@JAN HRUBY: Bonus klub byl vždy spíše symbolický, nikdy nebyl tím, co by mě tu drželo.Mně se na czc vždycky líbila jejich otevřenost - na czc byly diskuze i v době, kdy jiné e-shopy diskuze neměly, a není tu žádná cenzura (nebo alespoň cenzura je minimální - v každém případě se v diskuzích můžete do czc obout dle libosti).

 

@JAN HRUBY: V jaké oblasti produktů dražší? Neustále omílaná věta, ale skutečnost mi přijde poslední dobou jiná. Kupuji celkem často elektroniku spojenou hlavně s PC a mnou vybírané komponenty (prvotně ohled hlavně na výkon, kvalitu) mají v 99% případů ve srovnání s cenami na ostatních eshopech na heurece jednu z nejnižších cen zde na CZC. Když teda nepočítám noname obchody, které vypadají podezřele a kde bych si nekoupil ani fusekle.Tím nechci nijak hájit CZC. Už to není CZC, co bývalo, a aktuální Bonus klub je spíše výsměch tomu, co byl dříve a co bylo slibováno. Na druhou stranu stále jsem nenašel jiný eshop, který by byl tak výrazně lepší, že bych přestal nakupovat na CZC.

 

Asi tak, má to být jen taková třešnička na dortu... Nicméně milý CZC, ty slevy opravdu nejsou příliš motivační, přece jenom stokoruna dolů za mnohaleté nákupy člověka spíš pohorší :D. Jinak je to v takhle rozvinuté formě docela unikátní systém a já osobně věřím, že když ty slevy trochu poupravíte, tak přesně tohle dokáže spousu lidí přimět u vás kupovat raději než u konkurence - hlavně v tom pásmu případů, kdy je jinde zboží o nějakých 50 kaček levnější, tam by byl výhodný a spolehlivý věrnostní systém ten kritický plusík navíc! :)

 

@Karel Slabý: Dobrý den,určitě budeme sledovat reakce uživatelů a vhodně reagovat - jak nám to možnosti umožní - i úpravou cen. Pro spuštění jsme potřebovali pro každý typ (dárky za body, dárky za Kč + body, zvýhodněná cena) několik produktů nastavit "na ukázku". Bonus klub je živá věc a chceme se mu na novém webu věnovat mnohem více, než dříve.

 

@Černý Tomáš - CZC: prosim Vas zkuste to, a mejte hlavne na pameti ze mnoho z nas by radeji uplatnilo vsechny sve body na jednu vetsi slevu a vedelo, ze TENTO vyrobek mam za svou dlouholetou vernost Vasemu obchodu, nez utracet 5 tis bodu tam a 10 tis jinde - kyzeny efekt bude stoprocentne mnohem vetsi ;)

 

@Černý Tomáš - CZC: Určitě to bude potřeba upravit jak jste dobře napsal. Ten počet bodů za dárky jsou mnohem větší než dříve,a to bylo i oblečení,někdy u kuš a takové hodnotné věci,kvůli kterým sem chodilo a nakupovalo mnohem více lidí,ale to určitě podle inventury víte..Jak jsem již četl,CZC nabízelo exkluzivní možnost získání dárků a nějak to teď není uplně ono. Je to tak všeobecně všude,že zlepšení něčeho je spíše zhoršení, vzácný příklad nový registr vozidel v ČR který je 4x pomalejší než ten starý.

 

Dobrý den,konkurenci se snažíme konkurovat nejen kvalitními službami, ale i cenou. Mnohdy máme i lepší cenu než naši větší konkurenti (prezentující se jako "nejlevnější"). Bohužel odvětví, na které jsme primárně zaměřeni, je specifické celkově nízkou úrovní marží, která se většinou pohybuje v jednotkách procent (jsou samozřejmě výjimky jako např. luxusní a stylové zboží, nebo naopak spotřební zboží).Nový Bonus klub jsme navrhovali tak, abychom mohli lépe sledovat a určovat hodnotu bodů, nabídnout zajímavější dárky (ať již pouze za body nebo za body + Kč) nebo umožnit čerpat body, které by uživatel jinak nevyužil, slevou na normální zboží.Určitě se najde mnoho uživatelů, kteří nemají zájem o klubové dárky, ale bodů mají za své předchozí nákupy poměrně hodně. Pokud je mohou zhodnotit v podobě slevy - přestože třeba "pouze" v řádech stokorun - bude to pro ně určitě zajímavá možnost.Budeme rádi za všechny konstruktivní připomínky a chceme samozřejmě Bonus klub dále zlepšovat, aby byl pro naše zákazníky přínosem.

 

@Černý Tomáš - CZC: dobry den
samozrejme to bude pro ne zajimava moznost, ale pak musite prestat urcovat u ktereho zbozi je mozne slevu uplatnit - a NEOMEZOVAT je nekolika vybranymi vyrobky. Nejvice mi toto vadi u komponentu - proc si za 7 let cinnosti u Vas nemohu koupit SSDcko se slevou? Rad si na nej nalepim i CZC nalepku a jeste me to bude tesit...Muzete taky pocitat s tim ze kdyz nekdo u vas v ramci bonusu dokaze ziskat vyrobek v hodnote 500 Kc za kazdych 10 tisic bodu a tyto body ziska za kazdych 100 tisic utracenych Kc, pak jste mu venovali 0,5% - to se sice da pochopit, ale vezmete ze ten samy clovek se venuje psanim recenzi nebo diskuzi - a zde to zacina byt extreme demotivacni.

 

@rkubik: Dobrý den,budu se již trochu opakovat. Zvýhodněná cena je nyní skutečně pouze u několika málo produktů pro vyzkoušení. Nabídka se bude postupně rozrůstat.Ohledně motivace pro vytváření uživatelského obsahu, psaní kvalitních recenzí a dalších věcí - zvažujeme, jak k tomuto správně přistoupit. Máme několik nápadů, ještě je ale příliš brzo, abych je prezentoval.Děkuji za pochopení.

 

@Černý Tomáš - CZC: Dobry den,
zkuste prosim do nabidky zahrnout bud vsechny vyrobky, nebo alespon cast vyrobku z kazde kategorie vcetne komponentu - to je pro mne jediny solidni pristup; urcite se da specifikovat ze jeden bod ma hodnotu trebas 1 haléř nebo tak neco, a umožnit prodej jakehokoli vyrobku s takto nastavenou slevou, a na vyrobky ktere budete mit akci nasadit nejaky lepsi pomer. A HLAVNE nelimitovat kolik bodu za dany vyrobek mohu utratit. Berte to tak ze bych chtel od Vas za svych 7 let cinnosti vyraznejsi slevu na jediny vyrobek - a bude to muj darek od CZC ;-)

 

@Černý Tomáš - CZC: Domnívám se, že postoj CZC k problematice BK není přiliš korektní. Proč?
1. Nabízená sleva je tak malá, že mnohdy lze jinde nalézt stejné zboží
za cenu menší než u CZC po "slevě".
2. Výroky CZC o možnostech nového BK naznačovali, že bude možné nakupovat
za body. Výsledek může každý posoudit sám.
3. Ale to, že "Převod je nutné provést do 31. 7., jinak body expirují"
považuji po takové době odkládání spuštění BK a po tolika
přilíbených a nesplněných termínech za vrchol arogance.

 

@mts: Dobrý den,k bodům 1 a 2 již bylo mnohé napsáno jinde, pouze bych se opakoval.ad 3 - musím nesouhlasit. Uživatelé, pro které to má smysl, dění kolem Bonus klubu sledují, naše stránky pravidělně navštěvují a téměř dva měsíce jsou z tohoto pohledu dostatečně dlouhá doba.Pro nás to je důležité i z toho důvodu, abychom v rozumném časovém horizontu věděli, kolik bodů bylo převedeno, a mohli jsme tento údaj zohlednit při cenotvorbě a dalším rozhodování.Budeme ještě posílat mailing na naše zákazníky, kde se o Bonus klubu zmíníme. Před 31. 7. pravděpodobně pošleme další mailing.Osobně bych ještě přidal zobrazení stavu bodového konta v boxíku s přihlášeným uživatelem (vpravo nahoře), aby každý uživatel na všech stránkách viděl, kolik bodů má.

 

@Černý Tomáš - CZC: Takže dle Vás pro mě nemá Váš bonus program smysl? Aha, tak děkuji za informaci. Pokud si u Vás tedy nekupuji každý rok nový počítač, co půlrok nový telefon a pravidelně nenavštěvuji Vaše stránky abych celý nadšený hltal každou novinku co napíšete, tak pro mě Váš bonus program "NEMÁ SMYSL"?Pochopitelně je mi jasné, že jako člověk který u Vás nakupuje spíše příležitostně a leckdy jenom drobnosti pro Vás nejsem tolik zajímavý zákazník, ale takto veřejně dávat najevo, že si takovýchto zákazníků nevážíte a "NEMÁ SMYSL" pro ně dělat věrnostní program?Co přijde příště? Budete na mě plivat až si zase přijdu koupit nový kabel nebo sluchátka?

 

@Barvoj: Dobrý den,velmi nás mrzí naše nepřesné vyjádření. Za každého zákazníka jsme vděční i za zákazníka, který by si u nás zakoupil tu nejlevnější věc. Vyjádření kolegy Černého bylo myšlené spíše tak, že pokud jste pravidelným uživatelem využívajícím Bonus klub, je doba 2 měsíců dostatečně dlouhá. Samozřejmě ne že by pro Vás neměl smysl. I zákazníci, co u nás nakoupili pouze jednou mohou pravidelně sledovat a využívat Bonus klub. Převádění bodů ze starého Bonus klubu bylo prodlouženo do konce srpna, takže zatím máte čas na převod bodů. Snažíme se do Bonus klubu přidávat i dárky, které si za své body budou moct pořídit i uživatelé, kteří u nás nakupují příležitostně, nebo u nás nakoupili pouze jednou. Toto vše děláme proto, že si našich zákazníků vážíme bez rozdílů. Bk není zatím v konečné fázi, snažíme se naší nabídku rozširovat a přizpůsobovat uživatelům. Ještě jednou se omlouváme za nedorozumění. Děkujeme za pochopení.CZC

 

@mts: Souhlas, byl jsem měsíc v USA a 65k bodů pryč.. :-D

 

@Černý Tomáš - CZC: Co si pamatuji,tak bylo slibováno,že body získané za nákup budou odděleny od bodů získaných za diskuzi, aby byli opravdu odměňováni zákazníci.Za diskuze by se odměňovalo právě třeba formou výběru dárků jako předtím za body z diskuzí.To by bylo nejvíc fér a pro czc také nejvýhodnější.Kdyžtak koukám někdy na ceny produktů a počet bodů,které za ně dostanu,tak občas nevěřím svým očím. U notebooku za 12-13 tis je počet bodů 1200 a u repráků za 1200Kč je počet bodů třeba 800,což nějak nechápu. JEdiné vysvětlení toho je,že takto nepřímo ukazujete z jakého produktu máte vyšší marži,tak nakupující navádíte ke koupi vyšším počtem bodů do bonusclubu. Nebo se stále jedná o nedoladěnou situaci ?Určitě bych do bonusclubu zařadil slevové kupony v hodnotách třeba 100,200,atd korun za určitý počet bodů, bez omezení, na který produkt bych slevu uplatnil.Mimochodem k tim procentům máte pravdu,ale mohu říci,že vaše konkurence dělá občas akce typu zaslání slevového kuponu(se slevou několika % na jakýkoliv produkt) s platností do určitého data a musím říci,že například pro mě je toto větší motivace nakoupit než bonusclub. Tuto konkurenci dobře znáte a ceny má de facto stejné jako vy. Možná,že byste toto mohli také zkusit,tedy jestli se vám to vyplatí.Tak co jsem tak ted koukal,tak věrnostní program jako je bonusclub,tedy možnost si za body z nakupu koupit něco z jejich nabídky,už má mnoho předních prodejců. Takže pokud chce být czc stále první v kvalitě webu,tak mu nezbývá nic jiného,než aby obnovila stejnou kvalitu konverzací jako bylo dříve. Pokud se tak nestane,tak se zařadí mezi ostatní prodejce,kteří využili zaváhání czc.

 

@svataK: Dobrý den,děkujeme za připomínky a nápady.ad body za komunitní činnost - něco takového, jako píšete, bylo skutečně původně zvažováno, ale nakonec jsme od toho upustili.Řešení by to bylo zbytečně složité. Nyní zvažujeme jiné možnosti.ad bodové odměny u zboží - v původním Bonus klubu se odměna vždy určovala pouze podle celkové částy na faktuře k dané objednávce (a případně se zohledňoval předchozí nákup).Nyní se odměny nastavují pro jednotlivé produkty samostatně. Můžeme tak zohlednit nejenom cenu zboží, ale i další kritéria. Pokud chceme podpořit prodej nějakého konkrétního zboží, můžeme ho zatraktivnit i větší bodovou odměnou.Rozdíly v bodových odměnách jsou tedy záměrné.ad slevové kupony na zboží - děkujeme za nápad.ad marketingové akce - takovéto akce fungují často poměrně dobře a chceme je v budoucnu také ve větší míře využívat.

 

@Černý Tomáš - CZC: Ještě jsem si vzpomněl na AUKCI,ta tu byla předtím a myslím si,že také byla velkým lákadlem k prohlédnutí eshopu.Ještě dotaz k diskuzím - Vím,že je to možná složitější,ale přijde mi férové,aby byly body jak za komunitní činnost,tak za nákupy. Navrhoval bych třeba bonusclub a diskuzní klub nebo nějakým způsobem oddělit body získané za komunitní činnost od bodů získaných za nákupy. Odměny za diskuse nemusí být nijak hodnotné a dokonce třeba i jen reklamní(samozřejmě,aby měly nějakou úžitnost). Nebo jednou ročně třeba shrnout celkový počet + a - bodů za diskuse u všech účastníků a ten,kdo by měl celkově nejvíce bodů by byl třeba odměněn(nebo 1. tři).(určitě bych nezaváděl opět body za otevření stránek nebo za to,když někdo bude hodnotit příspěvěk druhého,i když to je také možnst) Když tu bude nějaká motivace k přispívání i třeba v rámci takovéto soutěže,tak to bude motivovat k práci na webu.
PS: Když si vzpomenu,kolik jsem měl bodů za komunitní činnost během tich 6 let,tak mi vychází, po výměně za věcné dárky,že jsem měl 1,5 Kč/h shánění odkazů a odpovídání lidem. Takže z toho vyplývá,že jsem to nedělal kvůli odměně,ale dárek občas potěšil.PS: Takový malý vtip :) Vzhledem k tomu,že jsem pouze u vás poslední dobou(poslední rok) nakupoval a momentálně opět nemám notebook,tak by se mi nějaký ten slevový kupon třeba s platností do konce měsíce hodil,třeba bych pak nemusel stále projíždět heureku :)Díky
Ještě takový dotaz ohledně filtru na webu. Dřív, když jsem zadal na webu u notebooků třeba značku Asus,tak se mi nezobrazovaly některé modely,které se po vypnutí filtru, opět objevily.To jsem měl ve filtru pouze Asus,tak jestli už je toto odstraněno,abych už nemusel stále projíždět celou nabídku notebooků,děkuji

 

@svataK: Dobrý den,jak jsem již psal, striktní oddělení bodů za nákupy a za komunitní činnost jsme zvažovali, ale nakonec jsme šli jinou cestou.Odměňování, které navrhujete, je poměrně blízko našim stávajícím úvahám, více ale říci nemohu.Problém je, že je třeba hodnotit i kvalitu obsahu. A nelze se (bez přípdaných dalších úprav) spolehnout jen a pouze na hodnocení tohoto obsahu (počty + a -). Všechny takovéto systémy jsou více či méně náchylné ke zneužití (ke kterému skutečně reálně dochází).Proto chceme jít jinou cestou, která bude méně automatická.ad filrování na výrobce - pokud vím, tak by nic takového nastávat (normálně) nemělo. Mohlo by k tomu ale dojít v případě, že výrobce u produktu nastaven není, přestože by měl.Můžete mi, prosím, případně poslat konkrétní případ?Kontroloval jsem to nyní hromadně v DB, máme jen 13 notebooků bez nastaveného výrobce, většina z nich jsou historické produkty a ani jeden není zakoupitelný.

 

@Černý Tomáš - CZC: Tak jsem to teď projel a už tam notebook je pod asusem.Šlo o tento model :
http://www.czc.cz/asus-x53sv-sx778v-hneda/104825/produkt?q-category-id=89p7i9agp8i2lajk373h33k8l5&q-first=198Když jsem na posledy použil filtr,tak se mi nezobrazoval a to tehdy ještě byl skladem a od té doby jsem filtr nepoužil. Děkuji,že už je vše vyřešeno. Docela mě to obtěžovalo,při prohlížení všech produktů,když ve mě hlodalo,že možná něco neuvidím,když použiji filtr.

 

@Černý Tomáš - CZC: Dobrý den,
je pěkné že jste o této metodě odměnování uvažovali, ale jakto že teď píšete že by to bylo velmi složité, když stejný způsob již na starém bonus klubu fungoval a bezproblému? chodil jsem sem často, komentoval ostatní příspěvky, pomáhal uživatelům a jednou za čas nějaký dáreček potěšíl a nakupoval jsme zde rád protože zde byla bohatá diskuze a když jsem řešil problém, někdo mi ochotně pomohl, nejen kvůli bodům, kterých bylo jen pár a symbolicky, ale jelikož zde jediný způsob získávání bodů je za nákupy, a mnohdy je zboží u konkurence levnější, myslím si že plno zákazníku přejde ke konkurenci, čekaly jsme na bonus klub dosti dlouho, a nakonec zjistím, že je zbytečné pomáhat a psát příspěvky, protože se lidi nebudou angaživat, mám tu sestavu PC v seznamu produktů, dříve mi lidi rádi pomohli, dnes je to už více jak dva měsíce a ani jeden komentář? obdobný problém vidím u produtků. Mysím si že tento obchod se velmi rychle degradje na obchod podobný konkurenci, začněte s tím něco dělat, nebo spadnete na stejnou úrověň jako oni.
Myslím si že CZC byl velmi známý a oblíbený obchod, každý sem chodil, komentoval, radil, nakupoval, sem tam si objednal dáreček (vetšinou s nějakým produktem, aby se tam nešlo jen pro něj) a bylo zde veselo a brzy na všechny otázky zodpovězeno.
Jakou má dnes tedy zákazník motivaci jít nakupovat právě k vám místo ke konkurenci?
Zajímal by mě váš názor.
Děkuji

 

@zichacekj: Do puntíku s Vámi souhlasím. Poslední dotaz by měl zodpovědět někdo z marketingového oddělení czc. Předpokládám, že zdejší admini a správci obchodu nerozhodují o strategii společnosti. Mlčení v takovém případě není zrovna dobrou vizitkou společnosti. Tudíž ptám se marketingu resp. managementu společnosti - jakou motivaci mám nakupovat na vašem webu když komunitní činnost jde k ledu a konkurence má velmi často nižší ceny a lepší dodací/dopravní podmínky ?

 

@glider: o žádnou vizitku tady zřejmě nejde a nešlo - CzC si byl vědom, že starý web funguje znamenitě a na systému diskusí, doporučení, hodnocení, bodování, tematického členění aj. už nejde prakticky co vylepšit resp. bylo by to zbytečné a kontraproduktivní
.....
ovšem možnost získání dotace na nový web cca 9 000 000,- nebo kolik se nedala odmítnout
..
jakou prioritu měla nová podoba webu se můžeme přesvědčit z tristního hodnocení vzhledu, funkčnosti a přínosu nového webu - DISKUSE UŽ TÉŽ PRAKTICKY ZMIZELY a není tu už prakticky žádné odlišení od jiných tuctových webů - BONUS KLUB jen vypadá, že se něco udělalo pro kupující - ale jeho využití z nově získaných bodů vzhledem k hodnotě bodu a podmínkám jeho získání je nebo bude téměř nulové

 

@Černý Tomáš - CZC: ... Mnohdy máme i lepší cenu než naši větší konkurenti ...Pane Černý, každý trochu inteligentní člověk používá weby zbozi.cz nebo heureka.cz a za poslední 3-4 roky jsem tam na situaci, kdy jste vy nejlevnější, narazil pouze jednou (Windows 7 Professional VUP) - v drtivé většině případů jste někde hodně vzadu.

 

ja sem v domneni porad a dlouho cekal, ze pri spusteni bonus klubu bude mozne ziskat diky bodum slevu na jakykoliv vyrobek, ze by body meli nejakou peneznou hodnotu. asi jako v tescu, kde pri nakupovani ziskavate body ale pak dostavate slevu na celkove nakupy, a ne jako v albertu jen na par predmetu ktere ani treba nepotrebuji.
ale tak pockam aspon na postovne za body, taky sleva.

 

CzC dobře ví, že jeho nový web ať už s nějakým propiskovým bonusklubem nebo bez něho je prakticky MRTVÝ ......
.
u sedmi článků k novinkám na titulní straně se skvěje 13 příspěvků - vše je tady téměř mrtvé - když se podívám na zveřejněné NOVINKY VE VÝROBCÍCH zařazované na nový web, 98% z nich má hodnocení NULA z pěti hvězdiček, resp. nikdo nemá ani zájem hodnotit a nikdo tady taky nic nenajde v tematické skupině výrobků, kde by si chtěl vybrat třeba dle doporučení hodnotících kteří si tu výrobek koupili ...
.
to na starém webu bylo o několik parníků lepší ....
.
teď jsem sháněl double docking station na dva interní HDD s vypínačemˇ"0 - 1" , které připojím kolmo do dokiny jako hot-swap a oba se hlásí jako externí disky....nakonec jsem sehnal požadované u marťana - CzC toto vůbec nevede, přitom kdyby to vedl, tak to tu klidně koupím a hodím sem recenzi s obrázky - jde o double dockin od PremiumCord USB 3.0 s dvěma šachtami na disky - ten dock čte dvouterabajtové disky které jsem tam strčil ( WD20EARX, Samsung F3 ) jako noviny ......nevím, proč tu má CzC jenom tu starou verzi s USB 2.0 - připadá mi to, jako kdyby nákupčí CzC a marketing hráli pralesní ligu ....
.
hledá tady na NOVÉM WEBU u některých výrobků NĚKDO nějakou radu SNAD V DISKUSI ? To musí být naivní optimista

 

Dobry den, pokud byste mel zajem tak pomerne nutne shanim bonusovy produkt za 19500 bodu, ktery czc nenabizi za penize, takze pokud byste mel zajem 20tisic bodu zpenezit, rad vam za ne zaplatim :)(Puvodne to bylo mysleno pro pana kubika, ale plati to vlastne pro kohokoliv kdo by mel ty body a idealne je z Prahy - staci mi napsat na mail xunicorn@seznam.cz .nevim jak je to s pravidli jestli se zde ted smi davat kontakty kdyz neinzeruju konkurenci a nejde o prodej vlastnich komponent, tak uvidime :))

 

@XUnicorn: odpovedel jsem Vam na email :)

 

Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Spuštění bonus klubu byla první část z celkového věrnostního programu CZC.
V rámci celkového rozvoje webu se samozřejmě snažíme o naprogramování dalších funkcionalit, které souvisí, jak s nákupní, tak komunitní částí. Principy a strategii komunitní části ještě řešíme tak, aby byly odměňováni aktivní uživatelé.
Snahou CZC.cz je mít zboží a služby pro zákazníky cenově zajímavé a dostupné. Děkujeme za pochoopení.

 

@Jitka Svádová - CZC: Dobry den,
muzete jeste tedy prosim upresnit:
1, odkdy si budeme moci koupit vyrobky za body, jak bylo puvodne inzerovano (nespecifikovali jste ze jen nektere, tudiz stale vsichni ocekavame, ze si budeme moci koupit jakykoli vyrobek za body)?
2, odkdy budeme moci uplatnit jakekoli mnozstvi bodu na vyrobek z Vaseho sortimentu - to ze limitujete pocet bodu se kterymi je mozne slevu uplatnit je maximalne diskriminujici - o marzi stejne prijdete, a my bychom si radi koupili radeji jeden vyrobek s vyraznou slevou nez maximalne o 2-3 stovky
3, jaky je stav a vyvoj zalezitosti, ze lide kteri zde pisou recenze, pomahaji ostatnim v diskuzich a tim vylepsuji vas web, jsou odmenovani timtez zpusobem jako ti, co si jen obcas u Vas neco koupi (viz diskuze o par prispevku vyse) - hodlate toto nejak dale resit?
dekujeme predem za odpoved, hezky den

 

Vážení, nesměšujme úroveň obchodu, cen a služeb (které jsou super) s diskusí nad věrnostním programem. Než takto ubohý, který zasloužilé zákazníky jen otráví, tak raději žádný. Jsou i takové, že si za "slevu" ještě připlatíte (třeba TESCO).
Druhý průšvih je, že i ty pracně nastřádané body Vám do týdne propadnou, pokud jste zrovna na dovolené, a nebude ani ta karimatka.

 

Totiž body za objednané zboží, to je celé záležitost jenom pro několik vyvolených, kteří nakupují pro firmy. Běžný uživatel, který nakupuje pro sebe (nebo nanejvýš pro 3 až 4 lidi v rámci rodiny), by si mohl nějaký slušnější předmět z bonusklubu dovolit jednou za patnáct let.

 

Tak jsem se po čase odhodlal udělat upgrade PC a koukám, všechny moje body od r. 2004 fuč :)
Nemám páru, jestli jsem kdy vůbec něco z těch bodů měl, ale jsem zas na nule. Palec dolů

 

lol