Všechny komentáře k článku:Spustili jsme nový Bonus klub s možností objednání zboží se slevou
Výsměch zákazníkům.
Přemáčkl jsem se s entrem.Až dnes jsem se s novou objednávkou dozvěděl, že již nemohu převádět své body. Na stránkách jsem marně hledal tlačítko pro převod průběžně od jara a tak jsem si říkal, že ještě to nespustili. Jelikož už mi není 20 tak na tyto stránky chodím jen když hledám zboží a nehledám v diskuzích jak se k bodům dostat. Nečekal jsem neseriozní jednání a někde pěkně schované tlačítko k převodu....CZC jsem odpouštěl vyšší ceny zejména díky bonus klubu. Vzniklou situací jsem natolik znechucen, že u czc končím. Dnešní objednávka je poslední. Jelikož pracuji v kolektivu starších lidí než jsem já, tak jim s nákupem elektroniky a s počítači radím. Doporučoval jsem vždy czc a po pravdě říkal, že vyšší cena se vyplatíí za jistotu bezproblémových reklamací. Ode dnešního dne budu pouze každého varovat. CZC tímto jednáním nepřijde o 1 zákazníka, ale o 10 zákazníků.Koukal jsem na své faktury, mám tu objednáno za směšných 16.150,--. Částka je nízká kvůli tomu, že svůj počítač jsem si skládal před 6 lety a nijak jsem hardware neobměňoval. Také mám na mail 3 účty a na nih různé faktury z dob, kdy czc nemělo bonusklub. Nyní ale pomalu nastává doba, kdy chci vyměnit nejen pevný disk za SSD a komplet postavit nový PC, jelikož stávající už nejen morálně zastaral. Před 6 lety mě stál 45.000,-- a do nového plánuji investovat jen o něco méně, abych měl zase na minimálně 5 let klid. Jedno je jisté, společnost czc neuvidí z této částky ani korunu a to pouze kvůli nepřevedení bodů v hodnotě jedné sady imbusů v bonus klubu. Vůbec nejde o nepatrnou cenu dárku za cca 20000 bodů, ale jde o princip, chování k zákazníkovi a zejména ztrátu důvěry.Tímto se loučím a mažu czc ze záložek. Stejně jsem si na nový web nezvyknul a jdu ke konkurenci.
@Vasek1980: Tak nakonec mi body byly připsány. Je vidět, že si czc zákazníků ještě váží. Sice škoda, že to neudělali sami automaticky zbytečně si tak zrazují zákazníky. Ono kvůli dárku za pár korun přijít o zákazníka, který utratil tisíce není moudré. Chce se to ozvat a nic není nemožné.