Všechny komentáře k článku:Spustili jsme nový Bonus klub s možností objednání zboží se slevou

Nový bonus klub a komunita - pohled zákazníka

Skoro měsíc od spuštění nového Bonus klubu se také pokusím o krátkou retrospektivu a hodnocení z mé strany. Zkusím to rozdělit na to co se mi v novém bonusovém systému líbí a co ne.(+) konečně je možné utrácet body i za zboží(+/-) variabilní udělování bonus bodů, upřímně moc nechápu princip. V některých případech je příděl relativně slušný, v jiných až nesmyslně malý. Pravděpodobně to spojujete s vaší marží, kterou máte na daný výrobek. (?)(-) bonus body lze uplatnit pouze u velmi omezeného okruhu zboží
(-) to málo zboží, za které mohu připlatit bonus body seženu na jiných dostatečně důvěryhodných obchodech (jednoduchým „vyheurékováním“) levněji a v mnoha případech i s dopravou zdarma
(-) za bonus body si nemohu koupit poštovné zdarma (!)
(-) při velkém nákupu představují bonus body jen malou motivaci využít služeb czc, pokud nepoužíváte jiný neoficiální systém jak podpořit větší nákupy, budete se muset smířit s tvrdou konkurencí
(-) bonus body už nehrají žádnou roli v komunitní činnosti, komunitní část je navíc poměrně chaotická a neprovázanáSuma sumárum z marketingového hlediska mi nový bonus klub a přístup ke komunitě nepřijde zrovna nejštastnější. Je mi jasné, že prioritu mají obchodní věci, ale ochladnutí zájmu vaší komunity, která se vytvořila kolem czc může znamenat i obchodní dopad nebo dokonce propad. Nezapomeňte, že konkurence nespí a v mnoha případech už nabízí lepší zákaznický servis.Závěrem bych vám chtěl popřát, aby vás nepostihla "degradace" invence a přístupu k zákazníkovi. Tahle situace obvykle provází společnosti, které dosáhnou určité velikosti. Potom zjistíte (jako mnoho firem před vámi), že realizace nápadů ve firmě trvá 10x déle než kdysi a jste překvapeni situací, že "úžasné" nápady vašeho marketingového oddělení už na na zákazníky nezabírají. Přeju tedy hodně štěstí a hodně skutečně dobrých nápadů.

Možnosti