Všechny komentáře k článku:Spustili jsme nový Bonus klub s možností objednání zboží se slevou
Jeden další nápad na zisk bodů
Ještě mě napadlo - nešlo by třeba dávat nějaké body jako omluvu za to, že zákazník musí zboží reklamovat? Třeba 10% bodů, které by získal při koupi nového kusu daného zboží. Reklamace je pro zákazníka vždy nepříjemná věc (i když chápu, že určitě i pro CZC (a že za to CZC nemůže), ale troufám si tvrdit, že pro toho zákazníka více) a pokud je mi známo, není reklamace součást žádného bonusového programu u žádné konkurence. Bylo by to něco, co by CZC odlišilo a zákazníkovi aspoň trochu zmírnilo bolest z reklamace. Závislost získaných bodů na ceně mi taky přijde na místě, protože zákazník, který reklamuje televizi za 100 tisíc, dozná větší "újmy" (dá-li se to tak nazvat), než zákazník reklamující 4GB flash disk.
Obchodník objedná zboží, vystaví ho a následně ho prodá. Pak přijde zákazník a nadává prodejci za jeho nefunkčnost. Na to se obchodník musí dohadovat s dodavatelem/výrobcem a pak ještě musí dávat bacha, aby zboží nepřišlo v horším stavu, než jak ho zákazník přinesl.
Zákazník zboží v podstatě jen pošle prodejci, čeká a o víc se nestará.