Všechny komentáře k článku:Spustili jsme nový Bonus klub s možností objednání zboží se slevou

Jste si vážně jistí, že jste se nespletli?

přiznám se, že jsem email o novém BONUS systému otevíral s nadšením, ale doba mne naučila, že dnes nic není zadarmo, tak zas takovou euforii jsem znovu se přiznám nečekal a s napětím se po dlouhé době vrátil na svůj zákaznický profil u vás. Říkal jsem si, že je od vás velkorysé a zákazníka uznávající, když uplatňujete body zpětně a začal zjišťovat to prosté "jak jsem na tom?" Zjistil jsem a mám pro Vás, vážení pane Matějko, pane Gaj jeden krátký vzkaz. Styďte se. Tolik "úcty" si opravdu jako dlouholetý zákazník opravdu nezasloužím. Srdečné díky.

Možnosti
5 reakcí
poslední 29. 7. 2012 18:07

No vidíte a ještě z toho překvapení píšu, jak prase. Já to chtěl původně napsat jinak a pak to neopravil. Pochopitelně v tomto případě má být "Vážený pane". Omluva. Milan F.

 

Naprosto vám rozumím!!! I já se poprvé podíval na svůj bonus účet. Od roku 2004 jsem v CZC utratil 140 865 Kč zacož jsem byl odměněn 22 433 body. Nedosáhnu ani na karimatku (350 Kč + 26 300 b) která jinak stojí 750 Kč. Vskutku jsem potěšen takovou úctou!!! i já velice děkuji...

 

@Pavel Fingr: Musím s Vámi souhlasit. Je to nehorázně neúměrné oproti minulému bonus klubu který byl podle mě lepší. Čekal jsem o dost něco jiného,ale ne zase tolik,že bych si sedl na zadek.
Třeba nás všechny CZC vyslechne a vše upraví,ono někdy upravit to do starých kolejí je lepší,s více možnostmi.

 

Dobrý den, mrzí nás, že nový Bonus klub nenaplnil Vaše očekávání. Všechny reakce, ale sledujeme. Bonus klub se stále vyvíjí a určitě budeme i nadále odměny ladit tak, abyste s nimi byli spokojeni. Děkujeme za pochopení.

 

@Jitka Svádová - CZC: Vážně, víte, že už vám nevěřím. Co jste čekali. Já už třeba začal věci kupovat jinde. Sice těch 500 000 Kč za 5 let vás nezabije, ale doufám, že nás takových bude více.