Všechny komentáře k článku:Spustili jsme nový Bonus klub s možností objednání zboží se slevou

Převod bodů..

dobrý den, původně jsem se chtěl trochu rozepsat na téma, proč CZC nepřevedlo body automaticky atd., ale nakonce jsme se rozhodl svůj příspěvek zestručnit - položím tedy pouze jednu otázku adresovanou CZC: je ještě možné nějakým způsobem převést "ztracené" body z původního Bonus klubu? (myslím, že jich bylo více než 10000, nastřádaných za několik let). Za Vaši odpověď předem děkuji.

Možnosti
12 reakcí
poslední 5. 10. 2012 10:30

Mám stejný problém, akorát mám dojem že šlo v mém případě min o dvojnásobek!

 

Ha, Ha negativni komentar o tom jak me CZC pripravil o cca. 30.000 bodu byl okamzite zakazan.

 

Psal jsem ze mas proste osud, me okradli o 30.000 bodu, vic uz si u nich nic nekoupim a je to.

 

@iwo.m: Já tam měl tak 25000 a taky jsem o to zjevně přišel. S CZC rovněž končím. A ani mě to nemrzí, stejně patří mezi ty nejdražší obchody.

 

@Aros: Dobrý den,o své body jste určitě nepřišel. Připsali jsme Všechny Vaše body z bonus klubu 1 na Váš nový účet. Již teď byste měl své body vidět. Přeji hezký den. CZC

 

@iwo.m: Dobrý den,o body jsme Vás samozřejmě neokradli, to není v našem zájmu. Body jsme Vám ručně převedli. Již teď byste měl na svém kontě vidět Vaše body. Převést body bylo možné do konce srpna, komu se to nepodařilo, samozřejmě body převedeme. Přeji hezký den. CZC

 

@Jana Zouharová - CZC: Dobrý den, já jsem si své body taktéž nestihl převést, zajímalo by mne, jestli je to možné převést i mně nebo takhle každému? Já jsem sice nedisponoval kontem jako pán ale pár tisíc jsem tam měl. Děkuji za odpověď

 

@Jana Zouharová - CZC: OK, diky, skoda, ze jste body neprevedli automaticky nebo nenapsali do FAQ, ze je prevedete na zadost. Usetrili byste si negativni komentare na adresu CZC.

 

No tak tohle sem od nich nečekal... Nechal sem tu dost peněz za dost dlouhou dobu. Ještě sem je doporučoval známým atd... Sbohem

 

Chci také převést body

 

@jan.matouch: Dobrý den,
kontaktujte prosím kolegy na emailu obchod@czc.cz.Hezký den.

 

Chtěl bych poprosit také o převedení bodů. Přeci jen prohlášení ze strany czc při přechodu do nového systému byly dost chaotické. Nejdříve bylo psáno, že si zákazníci provedou svůj převod tehdy a tehdy, nové stránky na to ale nebyly převedeny a stále se to odkládalo, pak také proběhlo prohlášení, že czc je převede ...