Společnost TP-LINK spustila do plného provozu vlastní technickou podporu pro své produkty nabízené na českém trhu. Podpora funguje po telefonu i e-mailu a již nyní vyřizuje řádově stovky dotazů měsíčně.
Na technickou podporu se můžete obracet prostřednictvím emailu support.cz@tp-link.com
K dispozici máte také hotline CZ/SK: +420 212 812 622 / +421 233 006 532
Obě služby jsou v provozu v pracovních dnech od 9:00 do 16:00 a první odezvu vám TP-LINK garantuje do 24 hodin.
Jak vám pomůže technická podpora?
Koncoví zákazníci či prodejní partneři se mohou na technickou podporu obracet s požadavky:
- na předprodejní poradenství,
- ověření kompatibility s dalším hardwarem a softwarem,
- s dotazy na praktické zkušenosti s provozem jednotlivých zařízení,
- k řešení technických nesnází spojených s úvodním nasazením produktů
- a pro získání návodů řešení nejčastějších úkonů.
Pro co nejlepší a nejrychlejší zodpovězení dotazu si připravte přesnou identifikaci konkrétního produktu, pro nějž požaduje technickou pomoc – tedy typové označení produktu a případně i verzi daného typu. Při řešení síťových problémů ověřte, kdo je vaším poskytovatelem internetového připojení.
Síťové prvky TP-LINK najdete v našem e-shopu zde.