Praha, 17. 9. 2019 – Rekordní tržby 4 054 milionů bez DPH zajistily GEEKům z CZC.cz v uplynulém fiskálním roce desetiprocentní růst.
„V hlavních kategoriích jsme dokázali růst rychleji než trh. Vidět to bylo zejména na prodejích notebooků, monitorů, tiskáren a stolních počítačů. Prodeje počítačových sestav rostly dokonce i přes to, že trh klesal. Oproti loňskému roku jsme díky tomu ze skladu v Rudné vyexpedovali o 13 % objednávek více a dosáhli tržeb v hodnotě 4 054 milionů korun,” komentuje auditované výsledky skončeného fiskálního roku Jitka Dvořáková, generální ředitelka CZC.cz.
CZC.cz se dařilo také v prodejích her, herního příslušenství a televizí. Jedním z tahounů uplynulého fiskálního roku byl B2B segment, který z pohledu prodejů posílil o 55 %.
Stejné období bylo pro dvojku na online trhu s elektronikou také ve znamení investic, které způsobily ztrátu ve výši 26 milionů korun. Přínos z posílení logistiky a transformačních projektů skupiny Mall Group, jíž je CZC.cz součástí, se očekává v nejbližších letech.
Na úspěšných tržbách má podíl i autentický marketing. I v tomto období těžili GEEKové z kreativní linky “dvojka na online trhu s elektronikou” a odměnou za práci pro ně bylo druhé místo v kategorii Marketingová inspirace v soutěži Křišťálová Lupa 2018 a rostoucí znalost značky CZC.cz.
Vidět byli GEEKové i na poli gamingu. Spojili síly s historicky nejúspěšnějším herním týmem v České republice a na Slovensku, eSubou, rozjeli vlastní Twitch kanál a zahájili tradici turnajů CZC e-sport Cup ve spolupráci s mediálním domem Czech News Centre.
“V tomto fiskálním roce máme v plánu zaměřit se na zlepšení uživatelského zážitku na našem e-shopu, rozšířit počet více než 70 výdejních míst a zahájit pod hlavičkou CZC.cz partnerský prodej na Slovensku prostřednictvím e-shopu Mall.sk,” dodává Jitka Dvořáková.