Všechny komentáře k článku:Vylepšujeme pražský showroom na Hájích

Tip

Když už budete v té inovaci, měl bych tu jednu věc k vylepšení pobočky na Hájích. Prosím, udělejte něco s tou tiskárnou u samofakturace. Nevím, jestli je tam schválně nastaven delay, aby člověk stihl udělat ty 3 kroky od terminálu, nebo je tiskárna/síť prostě pomalá, ale VŽDY tam čekám jak tydýt, než z ní vyleze papír. Díky :)

Možnosti
5 reakcí
poslední 23. 3. 2018 10:11

1+

 

souhlas :) ale věřím, že to nějak vymyslí :)

 

Jo jo, také mám tuto zkušenost.

 

Samofakturace? Od ledna jsem sice na pobočce nebyl, ale u nás v Plzni si o něčem takovém můžeme nechat zdát.

 

Delay tam urcite schvalne neni(proc by to proboha nekdo delal?), neni to jen obyc sitova tiskarna. Resp ano je pres ethernet, ale celkovy proces tisku je slozitejsi nez kdyz mate sitovou tiskarnu ve firme. Vzhledem k tomu ze se zbozi musi elektronicky vyfakturovat a ta informace na tisk poslat z weboveho rozhrani eshopu. Vsude se nascita nejaka prodleva.
Pamatuji si doby kdy se na tisk samofakturace cekalo nekolik minut, pokud je to ted v radech sekund, tak to nevidim jako problem ale jako velke zlepseni :-)