Všechny komentáře k článku:Zboží s dodáním do Vánoc? Poznáte ho na první pohled

Dodání dárků do vánoc - konkrétně Štědrého dne

Já osobně toto považuji za velmi vstřícný krok prodejce pro své zákazníky, kterým tak prodejce CZC.CZ dává jasně najevo svůj cíl a ten je "SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK", což já osobně považuji za velmi milé jednání, jelikož mnoho lidí nechává nákup vánočních dárků pro své blízké až na poslední chvíli a právě tento prodejce si evidentně zakládá na tom, aby takovýto mnou popsaní pozdníci (nákupčí dárků na poslední chvíli), aby svým přístupem k onomu nakupování vánočních dárků na poslední chvíli, nijak nepoškodili, neublížili svým obdarovávaným jen proto, že vše nechávají vše na poslední až nejzašší chvíli.Někdo samozřejmě může naopak říct a oponovat mi tím, že to dělá prodejce jen proto, aby co nejvíce vydělal.Ano, ani já se tomuto názoru nebráním, ale to je přeci v pořádku, že vzniká přímá úměra typu velmi spokojený zákazník = spokojený prodejce ! Hezké svátky nám všem a zaměstnancům CZC.CZ.Richard Kalferst, Domažlice,

 

@kalferst: No, mě ten v článku uvedený vzorový notebook, objednaný v úterý (15.12.) v noci, doposud na pobočku nedoputoval :-)

 

@kalferst: Mám také objednané zboží z 16.12. a doposud nic. A ještě k tomu, že při objednání u něho štítek "dodání do Vánoc" byl a teď už není. Loni mi CZC udělalo úplně to stejné. Slibovalo dodání do Vánoc a myslíte, že jsem se dočkala?! Ani náhodou!!!! Je to jen hezká ale ne moc pravdivá reklama.

 

@iris1: Bohužel muaím souhlasit, stejná zkušenost. Psal jsem i do CZC.CZ jestly to stihnou (přibližně 17) a hádejte co? Nikdo nenapsal. "Dodání do Vánoc" je jen takový štítek který nic nestojí a lákají lidi

 

@korfik: Dobrý den přeji všem, kdo reagoval na můj první příspěvek týkající se "Doručování do vánoc" a děkuji za reakce.Já osobně jsem si objednal zboží od CZC.CZ 18.12.2015 a dnes je má zásilka, jelikož ji sleduji na stránkách České pošty a.s., ve stavu, že je již na poště v mém bydlišti a pravděpodobně dnes ještě proběhne její doručení do mých rukou, nejpozději zítra, jelikož pošta je před vánoci zavalena balíky a tak doručování zásilek probíhá o den déle, na což ale pracovnice pošty u přepážek upozorňují, jelikož i já jsem odesílal zásilku - dárek k vánocům dobrému známému.Proto ode mě tak kladné hodnocení na CZC.CZ.Pokud Vám všem mohu poradit, koukněte na stránkách CZC.CZ na stav Vaší objednávky a pokud není ještě vyskladněna a není v poště, doporučuji okamžitě volat na telefonní číslo CZC.CZ uvedené v kontaktech na tomto webu, jelikož propagují, že všechny zásilky objednané dnes do 12:00 hodin budou skutečně doručeny do Štědrého dne.Připravte si číslo Vaší objednávky a ihned volejte, ne mailujte, protože na maily asi nestíhají odpovídat, jelikož toho - objednávek mají před vánoci určitě víc než nad hlavu.Po telefonu se ihned dovíte jak na tom Vaše zásilka je.

 

@kalferst: Objednávka zboží 14.12.2015, přiklepnuto doručení 17.12.2015 s hvězdičkou " Termín pouze informativní" a do dnešního tj.22.12.2015 stále nic. A tak svoji objednávku ruším.

 

@kalferst: OBJEDNÁVKA 14.12. dodáno mělo být 17.12. a stále nic reakce czc pouze dáme vědět sms ,takže dodání do vánoc je sci-fi

 

Nevěřte jim, jsou to lháři.

Takže já se taky přidám, minulou středu jsem objednal boží, které bylo skladem, doba doručení do druhého dne, ve čtvrtek sms, že nedoručí, v pátek nic, dnes nic, psal jsem jim 3x, na mail ani na FB nereagují, naprosto neseriozní společnost, příště na tyhle lháře z vysoka s*r*!

 

Včasné doručení - pro CZC problém

Taky se musím přidat k zákazníkům nespokojeným s dodacíma lhůtami...Tady je přehled mích objednávek za prosinec, všechno osobní odběry na pobočce v Pelhřimově:
1. objednáno 12.12., slíbené doručení 14.12., doručeno 16.12.
2. objednáno 14.12., slíbené doručení 17.12., zatím nedoručeno
3. objednáno 14.12., slíbené doručení 15.12., doručeno 18.12
4. objednáno 15.12., slíbené doručení 18.12., zatím nedoručeno
5. objednáno 16.12., slíbené doručení 17.12., zatím nedoručenoSuma sumárum z pěti objednávek je to pět, kdy mi ve slibovaný termín přišla jen SMS s omluvou, že doručit nestihnou. Kdy nebo jestli vůbec zboží doručí se nikde nedozvíte... A není to jen teď v předvánočním období, logistika a doprava u CZC stojí, když to tak řeknu, za ho*no zhruba celý letošní rok.Prosím CZC, aby s touto situací opravdu něco dělali, jinak odcházím ke konkurenci, podobně jak někteří mí známí.

 

Předvánoční slibotechna

Objednával jsem 13. 12. večer (v noci) zboží skladem s tím, že do vánoc určitě dorazí. Přišla zpráva, že v pondělí budu mít zboží na pobočce. V pondělí (14. 12.) dorazila SMS, že se doručení odkládá. Dnes (21. !) přišel email, že zboží ještě neodeslali, a že doručení do vánoc nelze zaručit! Takže u mě je to jednoznačně neseriózní přístup. Výhoda v doručení na pobočku zdarma to rozhodně nepřeváží a příště holt objednám jinde.

 

@peca123: Tak nakonec dobrý. Musím oznámit, že nakonec to dobře dopadlo a zboží dneska dorazilo. Ale byly to teda nervy.

 

"pí.-ír krasožvásty"?

*

 

@peca123: Tak nakonec dobrý. Musím oznámit, že nakonec to dobře dopadlo a zboží dneska dorazilo. Ale byly to teda nervy.

 

Kde je prosím moje PC??!!

Zdravím, více jak před týdnem byl přes jednu vaši pobočku, konkrétně Prostějov, objednán PC, začalo to tím, že ho nestihnete složit, pokračovalo chybějícími komponenty, které jste měli v době objednání skladem a skončí to asi tím, že můj syn i já bude mít pod stromečkem velkou prázdnou díru. Inzerujete lživě a zcela nepokrytě o dodání při objednávce do dopoledne 21.12.2015. Proto se ptám, kde je mnou min. týden objednaný PC.

 

Levou zadní?

Zboží na skladě objednáno už 15.12. a dnes (22.12.) ticho po pěšině! A přitom 21.12. už to prý bylo zabaleno a připraveno na odeslání na pobočku. Takhle si Vánoce bez ZBYTEČNÉHO STRESU fakt nepředstavuji! Jak pak chtějí včas doručit zboží objednané 21.12.? Prý to stihnou levou zadní, to bych chtěl vidět.

 

@nespokojeny: Tak bohužel nic! Tímto bych chtěl slibotechně poděkovat za hezké stresové Vánoce! Tou levou zadní by potřebovali tak akorát nakopat. Asi jsem si to měl objednat až 21.12. Na pobočce mají prý 300 nedodaných objednávek a už se těší, až jim to tam 28.12. přivezou a začnou tam chodit "spokojení" zákazníci.

 

Dodání do vánoc? NEMOŽNÉ

Zdravím, objednal jsem si zboží 6. 12. 2015 a do dnešního dne mi na prodejnu v Chomutově nedošlo. Zboží nebylo skladem ale bylo s garancí DODÁNÍ DO VÁNOC! Takže milému CZC velice děkuji a s dlouholetou kladnou zkušeností hodnotím na záporné. Kdyby to nebylo pod stromeček čert to vem....