Všechny komentáře k článku:Zlepšili jsme dodání po Praze

Nějak to nefunguje...

No nevím, objednal jsem dneska v 14:21. Zboží skladem, zaplaceno kartou předem, v mailu uvedeno, že bude doručeno dnes...Troufnu si tvrdit, že kurýr dneska už nepřijede.Tak příště neslibujte něco, co nemůžete splnit. :-/

 

@JakubJachym: Tak Kurýr zásilku dovezl před půl hodinou. Jen se štěstím na adrese, kterou jsem uvedl jako doručovací a kde jsem VČERA byl, byl dnes někdo, kdo ji mohl převzít.Navíc i přes to, že jsem jasně uvedl doručovací adresu, tak mi Kurýr volal a ptal se, na kterou adresu to má dovézt, jestli na fakturační, nebo na dodací. Panečku...

 

@JakubJachym: Jasný adept na křišťálovou lupu 2016 ... zvolíte?

 

@JakubJachym: Dobrý den, to nás moc mrzí. Pošlete nám, prosím, číslo objednávky, pokusíme se zjistit, proč zpoždění nastalo a zajistit, aby se situace neopakovala. Honza

 

Taky cekam a nic...

Objednal a zaplatil sem (c.o.4116859350) pres Servis24 v 11:25 a melo to tu byt dnes. Podle callcentra CZC kuryr ve 13:00 zbozi nalozil, ale zatim nedorazil. Vubec nevim, jak dlouho mam cekat, na cislo nalezenem na PREMIUM-KURÝR.cz se neda dovolat a po 18:00 uz se nedovolam ani do CZC.
Edit: Je 20:03 a cekat uz asi nema cenu. Jdu domu. Alespon nejaka SMS/mail s planovanym prijezdem, by se mi opravdu hodila.

 

@WOODYPWX: V 21:23 mi volali z PREMIUM-KURÝR.cz, jako reakci na me volani. Za kuryra se omluvili a snad prijde dnes.

 

Kurýra nebrat :-(

Kurýr doveze zboží o den dříve, což je ok, volal.
Ale pak s počítačem za 30litrů hází o zem, vzbudí celý barák jak krabici s počítačem kutálí! po chodbě. Nasraný že má zpoždění, na otázku jestli ví že je tam počítač tak ano ví. Teď vevnitř něco chrastí zjevně něco poškozeno.
Budu odstupovat od smlouvy, otevřít se neodvážím.Nikdy více kurýra od CZC :-(

 

Nedorazilo :(

Dnes objednáno kolem 14:00, doručení do 22:00.
Nyní je 00:20 a kurýr nikde....
Dle sledování objednávky si ji ani nevyzvedl...
Tak nevim, asi v pondělí ?

 

Čekání, čekání..

Dobrý den. Dnes již po několikáté řeším stejný problém jak budu zmiňovat níže.
Vytvořil jsem dvě objednávky, jedna byla sestavení PC druhá objednávka byla obyčejný USB Flash disk. Objednávku na PC jsem vytvářel 7.8. , objednávku na Flash disk jsem vytvořil včera 15.8. V 17:35. Pomalu se dostáváme k hlavnímu problému a to je tento, jak je možné že flash disk dorazil dříve než již sestavený a odeslaný počítač, který byl odeslán přesně 21 hodin a 10 minut dříve z centrálního skladu než samotný flash disk taktéž z centrálního skladu?! Jak je možné že jsem již 2x tento problém řešil s infolinkou a ani jeden operátor mi není schopný zavolat zpátky s informacemi jestli se jim podařilo kontaktovat kurýra a zásilka bude přesměrována na jinou pobočku aby mohlo dojít k předání, která má otevřeno déle než do 17:00 jak jsem žádal?! Jak je možné že takto přistupujete k objednávce za X tisíc korun? Nejste schopni ani podat řádné informace o doručení. Na webové stránce je psáno že zásilka je na cestě na pobočku, operátor mi řekne že kurýr má objednávku u sebe od 15:00. Máte v tom pěkný bordel nebo jsem jen zmatený, když si myslím že slova "15.8. 2024 11:05 Zásilka na cestě na pobočku" znamenají že ji kurýr má už u sebe a ne že ji dostane až 15:00? Žádná zpráva o zpoždění doručení s omluvou, žádná komunikace. Nic. Už je mi jasné že se objednávku nepodaří dnes přesměrovat na jinou pobočku abych si ji mohl ještě dnes (jak bylo uvedeno!!) vyzvednout, tzn že volno od práce který jsem si na tento víkend kvůli PC vymezil abych se s novou sestavou mohl pomazlit propadne vniveč. Výsledek - 1,5 hodiny čekání na pobočce kam měla být sestava doručena, propadlé volno, stres a celková ztráta času. Žádám o nějaký druh kompenzace za způsobené problémy.