Všechny komentáře k článku:Znáte odpolední doručování balíků České pošty?
Efektivita
Taky jsem jednou odpoledni dorucovani v Brne zazil, ale protoze pracuji z domova a jsem vetsinou doma i dopoledne, tak to nevidim jako hlavni vyhodu.Zda se mi, ze by posta mohla fungovat efektivneji. Slo by si delat treba statistiku doruceni na jednotlive adresy. A pokud si nekdo chodi v 90% pro nedoruceny balik na postu a jen ve vyjimecnych pripadech je doma, tak by mu nekdo mohl zavolat a zeptat se, jestli bude kolem poledne doma. Nemuselo by se pak zbytecne dorucovat spousta baliku lidem, kteri jsou stejne kazde dopoledne v praci.
A jeste poznamka - vic by pomohla moznost platit dobirku platebni kartou jako u PPL a DPD.
@zivan: Dobírku platím kartou normálně (teda na poště)... Nebo jste myslel platit kartou, když k vám přijede pošta domů?
Česká pošta mi pravidelně balíky nedoručovala domů nikdy i když sem doma byl... přišel mi pak lístek, že sem byl nezastižen přitom je to pitomost. Naštěstí máte pobočku v Brně a tak mě tohle už nemusí trápit.
@Brave: Tak toto se mi stalo asi třikrát ale byla to vždy dobírka v ceně, která byla nad 3 tisíce. Asi z bezpečnostních důvodů. Normální obchodní balík, nebo třeba dobírku kolem tisíce mi vždy doručili. Dekonce mne včera pošta překvapila i svou nestandartní a nadstandartní rychlostí. Ve čtvrtek v 15:00 jsem si objednal zboží u jedné firmy. Kolem 17:00 mi přišel od firmy email, že je zboží odesláno a ráno po deváté jsem měl dobírku českou poštou doma. Zarazila mne až neskutečná rychlost naší pošty :-) .... že by konečně našli svůj správný směr a přišli na to, kdy a jak rychle doručovat ?
Co se týče efektivity, tak bych to spíš viděl na dupání na krk zaměstnancům. Já osobně jsem s tím v Plzni na přechodném bydlišti neměl problém, pokud byl někdo doma, tak byl balík předán. Ale jinde to slyším pořád, že se člověk kouká z okna na pošťačku, jak přijde, strčí papír do dveří a odchází, aniž by zazvonila.
@mchlumak: já to říkám pořád ... někteří zaměstnanci a ne jen české pošty, dokážou pěkně pošpinit jméno firmy jen svým přístupem ke své práci. A majitel či ředitel firmy se pak může snažit jak blázen a stejně je mu to na nic. Na některé zaměstnance je prostě potřeba velký bič a malý dvůr.