Všechny komentáře k článku:Znáte odpolední doručování balíků České pošty?
Doručování balíků
Službám České Pošty se snažím vyhnout, pokud to jde co nejvíc. Dnes radeji volím konkurenci. Za poslední 2 roky, mi ČP nedoručila jediný balík. Vždy mi bylo zděleno, že mě nezastihli doma a tak je balík uložen na poště. Poslední kapkou v moři bylo, když mě ráno volali z pošty, že mi došel balík, jestli budu odpoledne doma, že mi ho doručí. Schválně jsem čekal doma. A nikdo se nestavil. Nikdo nevhodil lístek do schránky. Druhý den jsem musel jít na poštu, kde mi sdělili, že jsem nebyl zastižen. A to bydlím 300 metrů od pošty. Ale asi je problém pro ČP splnit to co zákazník zaplatí. ČP je tak schopná doručit akorát dopis....
Když jsem byl ještě student a mohl si dovolit být celý den doma, měl mi přijít balík. Nepřišel, lístek, že jsem nebyl zastižen, se však ve schránce objevil. Tato situace se mi stala nejméně 3x. Takže se jejich službám taky snažím vyhnout.
Souhlas - možná někdy, někdy opravdu co nejmíň co to jde se snažím si něco poslat přes poštu dopoledne... a ještě k tomu odpoledne? Ne děkuji, raději knihu x)
ja mel v minulosti podobny zkusenosti proste sedim celej den doma ve schrance zadny oznameni o doruceni kdyz jsem mrknul na net tak bylo napsany ze balik je ulozen na poste-prijemce nezastizen na poste kdyz jsem se ptal jak je mozny ze nemam oznameni o nedoruceni tak mi rekli ze se nejspis ridic nedostal do v chodu aby to tam hodil jen malej detail ze schranky jsou pred domem no nic nejvic me pobavilo ze na druhej den jsem mel ve schrance oznameni na balik kterej jsem uz mel doma.V soucasne dobe to tu rozvazi jinej ridic a vse je bez problemu ale stejne mam radsi ppl neni problem se v den doruceni domluvit aby mi to privezli jinam, ale co me chybi u ppl a ceske posty tak to je dorucovani o vikendu pripadne moznost si balik nekde o vikendu vyzvednout u nas ve meste je sice psota otevrena o vikendu ale balik je stejne ulozenej na jine poste ktera ma zavreno :(
@Marcel.pv: u pošty jde domluvit opakované doručení a to i na sobotu, a je to zdarma (pokud to není zásilkový balík)
@hofnak:
Teď jsem koukl na web české pošty a nikde zásilkový balík nevidím :-(http://www.ceskaposta.cz/cz/obcane/
http://www.ceskaposta.cz/cz/firmy/
@michal.kolesa: zásilkový balík mohou posílat pouze vybrané firmy jako Hallens (bývalé Quelle), Knižní klub apod., tyto zásilky se nerozváží, ale ukládají na poštu a musí se vyzvednout, případně si je lze nechat dovézt za doplatek 20Kč :)
Mně se třeba v životě nestalo, aby mi tu nechali jen lístek a nezvonili... A když už mě nezastihnout doma, pamatují si, že jsem v práci a staví se s balíkem i tam :) Nicméně, po otevření pobočky v ČB si pro menší věci jezdím už jen tam :)
@...No...Name...: Tak ja uz nekolikrat videl, ze posta byla lina rozvazet a jen mi postacka hodila listek do schranky jako nezastizen a to jsem na ni koukla z okna :-D
@407sw:
ano, souhlasím s oběma.. je o přístupu a o lidech...
mne osobně se stávalo, že pravidelně někdo něco kupoval asi z aukra a chodilo mu snad každej druhej den něco ale pokud jsem toho neměl fakt hodně a nebyl jsem tam po pátý jako přesčas po vyúčtování, tak jsem ty lidi prostě doma nestihl, takže pravidelně jsem přisvištěl, ato jsem nechal na férovku na varovkách, jen jsem zazvonil a už jsem psal oznamko.. v půlce oznamka jsem zazvonil podruhý a mezi tím oznamko dopsal a už jsem odjížděl... pak jsem si jednou ty lidi odchytl, když jsem končil a zeptal se jich prostě jak na tom jsou a oni mi potvrdili, že prostě ***** a že práce a nestíhačka a podobně, tak já cajk, dal jsem jim na sebe mobil a když něco fakt čekali a nectělo se jim pro to na poštu, tak mi řekli že to čekaj a já se tam stavil po šichtě...
někdy mi rovnou napsali, že toho bude víc a že čekaj až balík třeba z tábora a že si ty balíky klidně můžu nechat na autě a až přijde ten z tábora, tak můžu přivézt všechno, já že cajk, že mi to neva a tak jsem to tak udělal.. dycky po konci šichty jsem si jejich balíky dal bokem, vypráznil auto a schoval na poště pod stůl a pak se stavil někdy extra... oni byly rádi, já věděl, že ušetřím čas vypisováním oznamek a stavováním se exrra u nich v ulici a byl klid... některý pošťáci na to ale kašlou a prostě rovnou vypisujou... nebo jde udělat i to, že u AZ typů balíů se rovnou nechaj jako nedoručený s výzvou o vyzvednutí nebo o to, že si lidi maj zavolat že to chtěj doručit druhej den... to se dělává, když jsou nálety a místo již tady někým zmiňovanejch 90 balíků na autě jich tam má třeba právě 120 nebo i 150 a není problém jich mít i víc.. pak se prostě natisknou v ten samej den papíry a listovní je rozhážou do schránek a balíky čekaj na poště co s nima bude dál....já jsem se takhle třeba dohodl, že doma bejvám v tu a tu hodinu výjimečně a že listovní, který občas tahaj rekomanda i v krabičkách o velikosti grafiky, ale prostě do schránky to nenarvou a v tašce jim to překáží, tak jsem jim řekl, ať se na to u mne vykašlou a jen mi hodí oznamko... takhle jsem už několikrát potkal pošťačku, když jsem byl na zahradě, hodila mi do schránky dopisy a ty pošahaný reklamy a rovnou na mne hejkla, že mám na poště balíček a já že OK a šel jsem si pro něj nebo jsem se jí zeptal jestli by mi ho mohla druhej den přinést, že budu určo doma, protože mám právě dovolenou... je o to hlavně o lidech.. pošťáci sice bejvaj sviňuchy, ale kolikrát toho maj fakt ranec... jeden příklad za všechny... listovní u nás končí pravidelně šichnu v půl třetí a ve tři už je vidím jak jezdí domu.. tuhle jsem ji potkal v půl šestý, jak mi hází poštu do schránky a ptám se ji co se děje a ona že prej je konečně u konce a že toho bylo moc... neuděláš nic...
Česká pošta pro mě navždy skončila.
Odesílal jsem v tomto roce několik balíků a skoro vždy byl problém. Jeden balík dokonce ztratili. Naštěstí jsem měl balíky pojištěné, ale trvalo skoro 4 měsíce, než jsem z nich pojistku vymámil. Všude samá neochota, zdržování, čekání...
Takže si raději připlatím u PPL - u nich jsem ještě neměl problém.
Já jsem s ČP spokojen, někdy nemám čas, dohadování po telefonu nemusím a balík si mohu vyzvednout prakticky kdykoli:) Lístek mi ve schránce nechávají.
@NetAndy: Ono je to jak kdy s tou ČP. Asi taky záleží na množsví balíků a na konkrétních zaměstnancích. Vždy si objednávám zboží tak, abych byl druhý den 100% doma. Zhruba tak půl na půl jednou mi dojde zásilka domu a po druhé ne. Je to tak 1:1, což 50% neúspěšnost je vrchol, jelikož jsem vždy doma! Nejvíc mě dobije to, když ještě běžim večer na poštu, kterou mám 3 minuty od baráku, čekám až tam přijede to auto po 17h který rozváželo ty balíky, prosim je skoro na kolenou aby mi dali muj vlastní balík a oni mi klidně řeknou, že už kasu neotevřou. Na jednu stranu to chápu, ale když vim, že jsem byl doma a oni mi to prostě nedoručili, tak jsem fakt naštvanej a kord v pátek kdy na balík musím čekat do pondělí. Dále mě pak na ČP štve to, že si musim pojistit balík který posílám, protože když ho ztratí, tak nic nedostanu. Kde to sakra jsme?! Přebrali něco co chci doručit, jsou za to zodpovědný! To by si tak mohli rovnou nechávat všechny nepojištěný balíky a nikdo by na ně nemohl. Tohle je skandál. A vůbec si člověk musí všechno pojistit, aby dostal vůbec něco kdyby se mu náhodou něco ztratilo nebo stalo. Za to může ale biznis, prostě pojišťovny a poslanci a co já vim... Je to prostě hnus... S PPL jsem měl zatím jen dobré zkušenosti, ale raději se jim vyhýbám, protože kdyby mi to nemohli z nějakého (jakéhokoliv) důvodu doručit, tak to nikdy nedohledám. U ČP alespoň vim, že druhý pracovní den budu mít zásilku na poště, to je jediný + u ČP.
@FlashCV:
hraje v tom hodně faktorů.. já jsem na poště dělal jako brgoš a docela mi káleli na hlavu a dokud jsem na poště před šéfovou i před lidma co čekali u přepážek nezačal řvát, že si nenechám sr*t na hlavu, tak mi na ní ale fakt sr....
zaprvé ne vždycky přijde tolik balíků, aby to balíkáři stihli všechno rozvézt, tím spíš, když všichni magoři komerčně na vánoce magoří, ŽE!!!
pak jde taky o to, jakym způsobem se balík odešle neboli typ balíku.. některý maj garantovanou dobu dodání na druhej den, některý dokonce do určitý hodiny v tom dnu... nehledě na to, že jsou takový balíky, jako jsou quelle a podobný, který jsou zaprvé hrozně balený a zadruhé se jich kolikrát sejde tolik, že to fakt normálně nejde rozvýzt za ten jeden den... navíc jejich doba dodání není nijak garantována a zaprvé se ten balík může zdržet na odesílací poště, zadruhé ho můžou třeba i dva tejdny držet ve třídírně v malešicích (se divím kolikrát že to rovnou neházej do krematoria) a zatřetí se můžou zdržet ještě než je přijmou na poště... mno a pak si je může třeba i balíkář podržet na autě s tím že je prostě nestíhá zavézt a to u běžnejch balíků až tři dny, neboli může si je až třikrát dát na doručení na druhý den...a teď se dostávám k druhý stránce věci.. když jsem začínal, tak jsem rozvezl za krátkej den v rámci běžný pracovní doby i s vyúčtováním peněz a rozvozem tašek pro listovní doručovatele tak 60-70 balíků.. v dlouhý dny jsem dával v rajonu ve kterym jsem jezil i 80, ale bylo to taky občas za cenu toho, že jsem jezdil fakt jako prase... to pak potkáte někoho, kdo na vás držkuje že jezdíte jako prase a na konci šichty vás seřve i šéfová, fajn, druhej den vezu balík a zjistim, že k tomu samýmu člověku, co mě seřval, že jezdím jak prase a seřval mne, že prej jsem tam měl bejt do čtyř - tak zaprvé není přesně určeno do kdy balíklář jezdí a pokud, tak ať se takovejhel člověk nediví, že to nefunguje tak jak by teoreticky mělo, když pošta prostě nemá přiděleno dostatek balíkářů případně aut na rozvoz balíků... mno a pak za nějakou dobu potkávám zase toho samýho človíčka, jak ječí na poště, jak to že nedostal balík ale jen oznámení o uložení (podotýkám že ne o nezastižení) zásilky na poště a tím pádem výzbu o vyzvednutí s případnou možností o žádost na doručení, tzn, že balík se nabere a je proveden "pokus o doručení" v případě předchozího nezastižení "pokus o opětovné doručení" tak jsem tam na toho člověka vyjel, že když už teda držkuje jak nic nefunguje, tak si má nechávat zasílat balíky ne za 50kaček, ale za kilo a bude mít garantovaný, že ty balíky přijdou druhej den a to pozor "v případě že stihne odesílatel balík napodací poště dodat do určitýho času" což jak jsem se dozvěděl je taky někde stanoveno do kolika se to musí stihnout, aby se toz pracovalo... ano.. smějete se krásně, bohužel tak to skutečně funguje.. nejdřív jsem se vztekal u balíkářky co mne zaučovala.. ta se jen smála, pak jsem se vztek u šéfový, ta mi řekla, že by musel ajít vejš, ale že s tím stejně nic nikdo neudělá, tak já jakožto brigádník jsem zjišťobval kdo je další v řadě a ano, volal jsem mu a ten mi řekl, že prostě vedení z rozpočtových důvodů neschálí posily, protože si prej nejsou vědomi toho, že by byl nějaký problém... takže vedoucí na pobočkách řeší problémy interně, protože každej problém předanej vejš znamená probléma opruz z vedení z centrály v praze a podržte se - na pobočce na který jsem dělal já jsem byl při škole jako brigádník rok a půl a stihl jsem dvoje vánoce.. na oboje tyhle ***** pošahaný komerční svátky byly přislíbeny auta an výpomoc, abychom mohli jezdit krom dvou stálejch balíkářů ještě alespoň jeden brigoš a dostali jsme kulový.. nechci říkat ho*no... a když jsem se první vánoce ptal, jak to vypadá, jestli nám přidaj auto, tak se mi zase balíková vysmála se slovy "auto na vánoce nám slibuou už pátym rokem", takže za rok jsem jen řekl - zase sliby? a odpovědí mi byl úsměv...takže jedna věc je strana pošty a druhá věc je strana lidí co od pošty něco chtěj... takže uvědomte si co od pošty chcete a pak držkujte a pak taky si uvědomte, že když už chcete držkovat, tak držkujte na někoho, na koho to bude mít význa,.. na pobočce jako takový jsou fakt zvyklý, že si to vyposlechnou, všechno dkejvoua tím to hasne... pokud chcete něčeho docílit, musíte držkovat na ředitelství, aby to k něčemu bylo... a pokud chcete něco dostat tehdy kdy to fakt dostat cheete, tak si holt muséte připlatit nebo použít jinou zásilkovou službu... v dnešní době si už vybírat a doslova vymejšlet není téměř problém a některý si pro to přijedou i k vám před barák když budete odesílatel...nakonec této ne pohádky, ale toho příběhu Vám přeju dobrou noc a doufám, žepokud bude chtít někdo kritizovat, tak napíše a nebude jen úchylně klikat myší a uvědomí si, že v dnešní době mu poštou krom reklamy a složenek nemusí chodit vůbec nic jinýho -záleží čistě jen a jen na vás, jak si to zařídíte... a pokud i přes to budete mít pocit, že některý firmy prostě jinak než poštou nezasílaj, tak buď si musíte dohodnout ajk to maj přesně poslat nebo pokud skutečně dojde k pochybení na straně přepravce, pak si uvědomit, kde asi nastala chyba a patřičně to taky řešit...
@m@jkl: Takze spravne chapu, ze kdyz si clovek stezuje na pobocce, tak se to vyresi "interne" a nic se nedeje. Pokud jde ta stiznost vys nebo na CTU, tak uz se tim nekdo zabyva a pokud by tech stiznosti bylo moc, tak by pridaly ridice?
@zivan:
v zásadě to tak je... pokud by fakt začalo vedení pošty dostávat přes ústa, tak ta šance je, ale pak je taky klidně možný, že tím pádem zdraží poštovný, protože budou muset teoreticky zaplatit další lidi...
pošta je furt pouze státní podnik a pokud od něj fakt chcete, aby vám na sto pro doručili do druhýho dne zásilku, musíte si ji nechat poslat jako EMSku, která teda stojá tuším od 120,- vejš, ale vím, že když jsem doručoval EMSky, tak lidi byly naprosto v pohodě, když jsem někdy přišel těsně na druhou a že jsem fakt nestíhal nebo jsem třeba přijel i o čtvrt hodiny dřív, tak kolikrát se stalo, že tam buď nikdo nebyl, nevěděli ani o tom, že to někdo poslal jako EMSku nebo řekli že na to ani nepospíchaj, ale taky se mi stávalo že mi řekli "já už se lekl, že to dneska nestihnete" - já si samozřejmě posypal hlavu popelem a protože lidi inteligentní (alespoň občas některý) tak řekli v pořádku, hlavně že to dobře dopadlo.. fakt prostě je to o lidech...
nejjednodušší je si alespoň jednou nebo dvakrát odchytit balíkáře a dohodnout se s ním, že prostě když fakt na něco s vašim jménem čekáte, že kvůli tomu třeba fakt jste doma... kolikrát chodí balíčky malý, který má listovní doručovatel, protože balíkář by se z toho zbláznil, takže já si odchytl listovní doručovatelku a na férovku jsem jí řekl kdy jsme a kdy nejsme doma a aby to nemusela tahat, tak ať hodí oznamko a že si pro to dojdeme... od tý doby mne několikrát vytáhla z postele a omlouvala se.. já řekl ať se neomlouvá, že si za to můžu sám, že jsem ji řekl, kdy mne doma chytne a zasmála se, jinak mívám oznamka... balíkář to samý... říkám, buď jsem doma v tolik a tolik v ty a ty dny nebo mi to nechte na poště a hoďte mi ale prosím oznamko.. a kolokrát se mi stane, že když balíkáři nestíhaj, tak mi přijede třeba na sedmou nebo osmou večer, že toho měli hodně, tak že mi to rovnou vezou... tím spíš, pokud jsou rozumný nebo dokonce ženský... když chtěj, dokážou si hodně pamatovat a halvně když jim dáte nějakou pětku od cesty, která vás fakt nezabije (kdyžtak si dáte o pívo v knajpě míň nebo si jednou za čas nekoupíte retka) tak oni to ocení a budou k vám jezdit rádi... ale tak to je všude a nikdo si to neuvědomuje, že i malý všimný potěší, protože když to pak takhle dělá každej, tak ti doručovatelé to dělaj s větší chutí, protože ví, že vám na těch lidech záleží a pak se i k vašim zásilkám chovaj jinak...
@m@jkl: ....eh, takhle by ale podnik fungovat neměl ne? Jednou jsem si za peníze objednal službu, tak bych ji měl dostat. Pozornosti pro doručovatele nepřicházejí v úvahu už z principu, když mi někdo lže, že mě nezastihl, tak si zaslouží nakopat a ne úplatek. ...pokud tedy pošta nestíhá rozvážet, proč nezavedou typ balíku pošta - pošta který by byl samozřejmě slevněný o tu část, kdy se má klasický balík doručit až do domu? Nemám problém zaplatit si službu, mám ale obrovský problém, když druhá strana nedodrží smlouvu a kvůli tomu že je to moloch nemám šanci na kompenzaci. Mě ta nečekaná cesta na poštu a případné palivo a promarněný čas taky něco stojí. A jako bonus můžu v davu v čekárně chytit chřipku.Nene, pošta si zaslouží jedině bojkot. Naštěstí je na trhu konkurence s kterou jsem neměl niky problémy a doručovala včas i před štědrým dnem.
@apsprojekt: je to samozřejmě názor a nikomu ho nevyvracím, ale z vlastní zkušenosti vím, že prostě lidi, ke kterejm jsem fakt jezdil pravidelně a nikdy nic nedali a ani jsem to nečekal, tak prostě po čase dávat začali, protože si prostě zvykli na to, že jsem si udělal nějakej systém v tom, jak jsem rozvážel a když jim to nevyhovovalo, tak jsme se dohodli, jestli by to šlo jinak a bylo to jen o vstřícnosti a dohodě... každopádně by to bylo zajímavý systém balík pošta -> pošta - zkus jim to navrhnout...nicméně já už jsem svý k daný problematice řekla mám pocit, že vyčerpávajícím způsobe,... nejsem si už vědom ničeho, co bych mohl zmínit dál a rozebírat tu jak to chodí, když z rajonu, kde jsou dvě balíkářky jedna odpadne a nefunguje brigádník, to si myslím, že je bezpředmětný... ;)
@m@jkl: ..ale já nemám nic porti Vám, poměrů na poště jsem si vědom a nezlobím se na zaměstanance, zlobím se na instituci. Principiálně je to prostě špatně a na tom žádný osobní přístup nic nezmění.Co mě zaráží je to, že se teď česká pošta snaží zporvoznit portál, který by byl agregátorem pro různé internetové obchody - důvod je jednoduchý, v současnoti mám běžně u eshopů na výběr mezi několika doručovacími společnostmi. Na tomto portálu bude na výběr jen pošta...Důvod je zřejmý - ovládnutí ještě větší části trhu. A já se ptám, není to v této situacia při tomto stavu absurdní? Nestíhají, lidé se proto poště vyhýbají a využívají jiné spoloečnosti. Takže místo aby posílili personál a zkvalitnili služby, tak se snaží jít na to z druhé strany a získat pro poštu ještě víc zakázek. (aby se ještě víc nestíhalo).... ne nechtěl bych být v budoucnu zaměstnancem pošty ale ani jejím zákazníkem.(ps, dal jsem vám plusy za odvahu a pevné nervy při doručování)
@apsprojekt: pokud to co jsem napsal vypadalo že jsem chtěl říct, že máte něco proti mne, tak to tak myšleno nebylo... za plusy děkuji, ostatní si to však evidentně nemyslí, nicméně to to tom portálu a eshopu jsem nevěděl a souhlasím, že jakožto instituce a ejí přístup je pošta šílená, bohužel však dokud bude pošta stáe státní podnik, tak se toho asi moc nezlepší a pokud, tak si nejsem jist, zda to bude vžy směřovat stejným směrem. každopádně je otázkou, co by se stalo v případě, že by poštu někdo "odkoupil" podobně jako telekom... konkurence tu defakto je, ale ne v listovním doručování, tak jak by to dopadlo? nad tím můžeme jen polemizovat... není to v tomto směru zrovna snadný a nejsem si jist, zda by vůbec někdo poštu odkoupit chtěl... aby totiž byli spokojeni zaměstnanci, zákazníci i noví majitelé odkoupivší pošty, tak by se asi musely zvednout ceny, nabrat zaměstnanci a to spolu všechno jaksi dohromady asi nejde, takže v tom bude nejspíš ten hlavní trabl, protože by třeba museli taky nějaký "zajímavý" služby pošty zrušit a to by se zase někomu nelíbilo... holt není to sranda :(
@m@jkl:
Konečně někdo s rozumným názorem,který ví,o co jde!!!
Na to aby byl balíkář tzv. na 100%vytížen musí rozvézt 90 balíků.
Já jich běžně rozvážím i 150!!! Teoreticky mi pracovní doba končí ve 14 hod,ale běžně makám i v 15 hod,není čas na svačinu ani na oběd.
@Jiří Vítek: jediný kdy já měl čas na svačinu, tak bylo, když jsem si balíky třídil a pak když jsem oznámený balíky ukládal na poštu.. když mi pošťačka řekne, dneska pohoda, mám 95, tak na ni koukám a o vánocích na mne kolikrát vyhrkne "dnes to ještě jde.. mám jich jen 120... to je prostě šílenost a lidi si to neuvědomujou, že právě ti balíkáři co to rozváží jsou defakto poslední, co za to můžou že lidi remcaj...
@m@jkl: "lidi si to neuvědomujou, že právě ti balíkáři co to rozváží jsou defakto poslední, co za to můžou..."přesně tak :)) Nejvíc mě dostal nedávno borec, kterej mi řekl že mi nenechá žádný dýško, protože ten balík už měl mít doma před tejdnem :D Jako bych za to mohl, já ten balík ráno dostal na auto, měl to na odpolední doručení, zavolali jsme mu a normálně jsem mu ho dovezl a doručil.. Schválně jsem se pak díval na Track & Trace a odeslaný to bylo den před doručením, takže v pořádku :)) Takže z toho vyplývá další velice častej problém hlavně u menších podnikatelů a jiných lidí - podavatelů, kteří adresátovi nalžou, že balík pošlou v pondělí a ve skutečnosti ho daj na poštu až v pátek.. Adresát pak automaticky nasranej na doručovatele, že my jsme mu to někde drželi :))
@pivasek: No to zalezi na konretnim problemu. Za zdrzeni dodavky baliku na ceste nebo dokonce pozdni odeslani samozrejme dorucovatel nemuze. Co se, ale deje opakovane u nas (ac je to posledni dobou jiz vyrazne lepsi) je, ze balik podle "Track & Trace" se dorucuje a prestoze je cely den nekdo na uvedene adrese tak nikdo za cely den nezazvoni, ve schrance se upozorneni o nedoruceni neobjevi prestoze odpoledne ten den se zaznam o nezastizeni objevi v "Track & Trace". Nasledne se upozorneni o nezastizeni objevi antidatovane ve schrance nasledujici den nebo az po dvou dnech (nebo take vubec), kdy jej pravdepodobne doruci listonoska. Pokud by se to stalo jednou, dvakrat, tak bych rekl, ze slo jen o preslechnuti zvonku. Pokud se to vsak stane pravidlem a nekdy se ani ve schrance nic neobjevi a podaci cislo dopredu clovek nema az az zpetne zjisti, ze balik lezel tyden na poste, tak bych rekl, ze zde je na vine prave ten balikar a nikdo jiny. Navic jsem byl nasledne na poste svedkem, ze si na toto stezovali i dalsi lide. Pravdepodobne uz vsak na to tento clovek dojel a jeho nastupce uz si dava vetsi pozor. Je to proste, stejne jako vse v zivote, jen o lidech...
@mpitman: Přesně tak. Jsou skupiny lidí, kteří jsou s poštou spokojení a skupipy které spokojení nejsou - dost často dělené podle toho, jaký k nim jezdí doručovatel. Jsou bohužel doručovatelé, kteří na to dost kašlou, což se dít nesmí a je potřeba si na ně stěžovat, nic jiného situaci asi nezlepší. Akorát kazí pověst těm poctivým, resp. celý poště. V Track & Trace se stav zásilky změní ve chvíli, kdy doručvatel ukončí vyúčtování a odchází z práce, podle tohoto času se pak dá i odhadnout, jestli se na to vykašlal, nebo jestli toho měl tolik, že nestíhal. Ale není to jen u pošty, je to u všech společností, vždy záleží jak k tomu přistupuje doručující a ne o tom, kde pracuje.
Já nevím, ale u nás to bylo to samé. Jednou mi došla trpělivost, naběhl jsem na poštu, seřval tam vedoucí a pak začalo fungovat doručování až ke dveřím. Bohužel po čase se začal opět jen objevovat lístek ve schránce. Ale v poslední době mi opět všechny tři balíky doručili až ke dveřím. Je to asi holt jen o zaměstnancích ČP.
Já s poštou také nemám dobré zkušenosti, ale trochu z jiné strany a to odesílatele. Dnes podáte zítra dodáme... doporučený balík cestuje už týden, je "někde", nikdo neví kde, dle čísla je balík odesílán doručovancí poště. Je to již 7 pracovních dní a nic. Reklamační oddělení mlčí. Do kdy mají dodat není stanoveno, až to dodají tak to bude. Zákazník chce vrátit peníze, já nemám ani balík a když pošlu peníze tak nebudu mít ani to. Že většinu i dobře zabalených věcí rozmlátí je již standard, proto i reklmace pojištěného balíku řeší celkem rychle. Fronty na poště, když chci něco odeslat je taky standard. Nesplňuji množství pro hromadný nebo nějaký jiný systém podání, takže stojím klasicky jako normální zákazník. No a lidi za mnou když mám naráz 6 balíků, taky celkem příjemná zkušenost. Cena, bohužel, u malých zásilek vychází bezkonkurenčně nejlépe. Větší a těžší a křehké je lepší Geisem/GP. S těmi mám lepší zkušenost.Problém pošty je, že vyházeli lidi, takže to co tam zůstalo na to kašle a podle toho služby vypadají. No hlavní cílem pošty je prodej finančních produktů ne zasílání balíků.
@zemanm: jo - s tím naprosto souhlasím a klidně naprášim černošickou vedoucí, protože ta pro poštu neudělá téměř nic krom toho, že furt někomu nabízí ty jejich finanční produkty!!!
@m@jkl: není divu že se snaží někoho ukecat na produktym když jich totiž nesežene určitej počet produktů tak jí vyrazej nebo aspoň snížej plat
jak sjem psala vise ppl neni tez spolehlivy nejsou schopny si napsat ani cislo kam to maji dovest a otravuji a otravuji a stejne to nedoruci ani tam nezavolaj a dalsi den zas otravuji a otravuji a nakonec to dorazi coz 2 dny cekat az se zastavy je na palici na poste aspon vite ze to tam je muzete si pro to dojit ci si tam zavolat zda by vam to nedovezli ono je to o lidech a ne o instituci . . .
Všechno je to o jednotlivcích, kteří u ČP pracují - najdou se tam věčně utahaní lenoši a najdou se tam profi pošťáci. Klasickou poštu mi ČP doručuje vždy bez problémů - 2x zvoní a při nedostižení nechává lístek. Balíky mi vozí taky bez problémů - 2x zvoní a když toho mají málo, dají si i kafíčko! V případě nedostižení s tím jedou 3km dál k otci na firmu a když ani tam neuspějí, nechají mi zpětně doma lístek.
Přes PPL jsem objednával jen jednou a přijel mladý kluk, zboží bez problémů předal, ale když jsem viděl jak s tou dodávkou pak odjíždí, byl jsem nakonec rád, že mi ta LCD telka, kterou mi přivezl fungovala...
Bydlím na vesnici 22km od města.
tak ja nevim tady v beroune uz se baliky nevozi uz asi 3 mesice a nikomu to asi nevadi uz sem si stezoval ale zbytecny nikdo se neozval