Všechny komentáře k produktu:MSI B450 TOMAHAWK MAX - AMD B450
USB
Dobrý den, nechal jsem si u Vás sestavit asi před 2 měsíci PC s touto základní deskou. Měl už jsem v minulosti problém s automatickým restartováním, ale nechal jsem si PC opravit od Vás z CZC. Byl problém s procesorem a tak byl vyměněn. Asi 14 dní po tom, co mi byl poslán opravený PC mám další problém. PC po zapnutí i s monitorem běží, ale nefungují žádná USB zařízení jako jsou klávesnice, myši nebo např. sluchátka. Prosím o pomoc s tímto problémem. (Nový BIOs jsem zkusil nainstalovat, ale nepomohlo to)
Zkusil bych přeinstalovat ovladače k desce. Můžete stáhnout ze stránek výrobce - https://cz.msi.com/Motherboard/support/B450-TOMAHAWK-MAX#down-driver&Win10%2064Ovšem jestli vám nefungují žádné periferie, tak to asi těžko provedete a pak to řešte opět s CZC. PC již bylo na reklamaci, tak vám to snad urychlí.
@adamec129: Domluvte se raději telefonicky. Ale pokud vám nefungují periferie, tak nic sám stejně dělat nemůžete. Maximálně zkusit vyndat CMOS baterii na desce a tím se resetuje bios, pak zase vrátit a zkusit pustit. To je asi jediné, co můžete zkusit.
@GreenT: Když jsem rychle vypnul a zapnul zdroj (za chodu Pc, což není dobré, ale zkusil jsem to) tak se mi pak začalo dělat: Aktualizace Windows nevypínejte počítač a najednou vše funguje ovšem se bojím PC vypnout a zapnout, protože se může opět stát to samé.
@adamec129: Pak asi nedoběhla nějaká aktualizace správně. Stejně PC musíte někdy vypnout, takže bych to zkusil. Pokud doběhla aktualizace, myslím že už to bude OK.
@GreenT: Aktualizace mi pořád psala že se stáhla neúspěšně a když jsem potom tedy zkusil PC vypnout a zapnout tak ze začátku klávesnice s myší šla a asi po minutě opět ne
@adamec129: Pak to vypadá na problém s Windows. Řešení by mohlo být, stáhnout přes jiné PC aktuální instalačku z webu Microsoft a udělat novou čistou instalaci. Pokud máte v biosu nastaven první boot z flash disku, měla by se instalace rozjet i bez periferií.Případně reklamovat zase přes CZC.
@adamec129: Ano, pokud jste již v CZC PC měl na reklamaci a jsou znovu potíže, probral bych to telefonicky a žádal o urychlení vyřešení.