MSI N9600GT-2D512-OC 512MB, PCI-E_356299646
MSI N9600GT-2D512-OC 512MB, PCI-E
Produkt není určen k prodeji.

Všechny komentáře k produktu:MSI N9600GT-2D512-OC 512MB, PCI-E

@kubhor: Na Mandrivě 2008.0 po instalaci NVIDIA driveru se to chová přesně stejně jako ve Windows, po zavedení ovladače (logo na obrazovce) karta krásně ztichne. Dá se očekávat, že takto se karta bude chovat i na dalších distribucích, je nutno použít ovladač pro tuto kartu.

@JirkaH: A nemyslíš si, že by bylo lepší vzít třeba ty pasivni od Gigabitu
(http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=53854)
nebo tu od Asusu
(http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=54590) ?
Čet sem o tom docela hodně článku i vangličtině, někde si jí vychvalujou, někde zase ne... :(

@kubhor: Samořejmě i toto je řešení a ne špatné. Otázkou je, jak máš větranou bednu, teplo prostě musí ven. Karta od Gigabytu je dokonce taktovaná výš než tato od MSI.
Otázkou zásadní však je, jestli nepočkat pár dnů, až se objeví nové AMD/ATI 4850 a 4870. Ceny by měly být dost příznivé. Jak to bude s podporou v Linuxu, těžko říci, ale co slyším, i tady se hodně zlepšilo.

@JirkaH: To máš pravdu, zlepěilo, ale ne moc. Pamatuju si doby, kdy jsem na jednom z nejlepších radeonů nerozjel vůbec 3D a konkurečních nVidie se jenom smály... Myslím, že nVidie je pro linux asi stále to nejlepší, a já osobně Atiny rád nemám :)
Teď ke škříni... Mám jednoho Chiefteca s "otevřenou" bočnicí
(http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=51614)
hodně se píše, že je blbé, když ta bočnice profukuje, tak právě proto nevim, jestli ty pasivy nebo ne :(

@kubhor: Těžko radit, asi bych šel do pasivně chlazeného Gigabytu, pokud by karta moc topila, pak se nějaký větrák dá naaranžovat vždy (třeba toto www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=24753 ). Podle diskuze k této kartě to s jejími teplotami vypadá dost dobře. K bedně - pro mě těžko soudit, já mám na chlazení dost vyhraněný názor, prostě přesně nadefinovaný průtah vzduchu skříní, ale chápu, že ticho je ticho a někde je to požadavek limitující vše ostatní.

Výsledky 3D Mark+taktování

Dobrý den!
Mám tuto grafickou kartu a problémy s výkonem.
MOTHERBOARD : Gigabyte M56S-S3
CPU : Athlon X2 4200+ /2200MHZ 1,25V
RAM : 4GB DDR800MHZ Patriot CL5
ZDROJ : Fortron Bluestorm II 500WV defaultním nastavení:
3dMark 06 - 7849
3dMark 05 - 12088
OC 5000+ @ 2600MHZ, 1,4V (236*11)
3dMark 06 - 8917
3dMark 05 - 13911
Bios nastaven kvůli taktování:DDR667, HT4x, spread spectrum-disabled, cool&quite-disabled, PCI-E 100MHz
Vyšší takty CPU nastavit nelze kvůli přehřívání s box chladičem(v dobře větrané skříni při orthosu leze teplota k 70C).
Chci se zeptat, jestli má někdo podobný CPU a vyšší výkon?
Nebo mi limituje výkon pouze CPU?(předpokládám, že ano)
Děkuji za rady

@Mr.Puschkin_1: odpoved znas, je to opravdu slabsim cpu.Hlavne to je videt na tom OC cpu,kde vykon o dost stoupne.Pro tuto GK bych videl jako minimum cpu 5200+ na tom jsem mel v 3dMarku 05 kolem 15tis b.

@Mr.Puschkin_1: Moje vysledky:
3DMark2000 - 16796bodů
3DMark2001 - 23487bodů
3DMark2003 - 29177bodů
3DMark2005 - 10174bodů
3DMark2006 - 7018bodů
3DMark2008 - pres 7000bodů
Mam Athlon X2 4000+, 2GB DDR II 667MHZ RAM, a tuto kartu. Procesor je opravdu slaby. Hodlam ho vymenit za prave zminovany 5200+ Snad to bude lepsi.

@Brave: Jestli můžu poradit tak nevyhazujte peníze za 5200+.
Stačí se podívat na moje výsledky při 4200+, OC na 5000+ a domyslet si, jaký bude asi výkon při 5200+.Osobně taky uvažuju nad jiným CPU ale už ani v poměru cena/výkon dle mého názoru nemá cenu kupovat nic pod 6000+.Cena je opravdu přijatelná.Nikde není napsáno, že zrovna Váš kousek na 5200+ půjde přetaktovat a budete s grafickým výkonem stále "nízko" (pod hranicemi možností této karty).
Jinak podle testů se mi jeví 6000+ to nej z nabídky AMD.Pochopím, že AMD si se zvedáním taktů neví rady.Pochopím i to, že je výhodnější v poměru cena/výkon oproti Phenomu X4 9600.Ale to, že 6000+ na default v mnoha testech poráží X4 9600 je trochu zvláštní.Když se zamyslím nad Intelem a porovnám "high end" AMD a mainstream od Intelu v podobě Core2 Duo E6750 (2,66GHz), který se je schopen v řadě testů vypořádat jak s 6000+ tak s X4 9600, je zřejmé, že je na čase vážně se zamyslet nad Intelem.Intel má sice výše nasazenou cenu ale to se podle mého názoru vyrovnává s taktovatelností.E6750 2,66 @3,5-4,0GHZ mluví za své.O něčem i svědčí to, že všechny testy grafických karet se provozují buď na Core2 Duo 3,2++GHz nebo na Core 2 Extreme.Chtěl bych vidět běžet na 6000+ GeForce 9800GX2, nadcházející GeForce 280 nebo nějaké Quad SLI.Jsem (býval jsem) zastánce AMD ale to bohužel nemá na Intel odpověď takže co tedy koupit???
Jinak zpět k tématu:
5200+ neutáhne 9600GT OC naplno ani náhodou, nemluvě o nějaké rezervě výkonu na CPU.
6000+ 3GHz @6400+ 3,2Ghz bude mít dle již mého možná pesimistického názoru strop někde na hranici 8800 Ultra.

@Mr.Puschkin: Ja mam zrovna cpu 6400+ a mel jsem 5200+ a tuto GK a musim rict,ze bych se radsi vratil k 5200+.Vykon ve hrach je celkem zanedbatelny,ale hlavne se mi na te 5200+ libilo,ze ma polovicni prikon-tedy 65W.To je hnedka znat i na teplote.Takze kdyz to tak shrnu,tak na 5200+ usetris cca 1000Kc na cpu,1000Kc/rok spotreba proudu a dalsich skoro 1000Kc na chladici.Takze bych se spis ridil uz podle tohodle a nehonil tam par FPS navic za dost velky cenovy priplatek

@kopejtko: Jasně, 6000+ stojí o 1000KČ víc oproti 5200+.Jinak na EH je test spotřeby ve kterém stojí že je spotřeba +-těchto procesorů v idle "stejná" a v burn má 6000+ asi 20W navíc.Z toho usuzuju, že přesto, že má 6000+ uvedenou spotřebu 125WTDP to není tak tragický.
Jinak je tu řeč hlavně o tom, aby CPU nelimitoval GPU což při 5200+ rozhodně bude.Jasně, 3D mark se nehraje a při vyšším rozlišení, případně AA a AF se ve hrách rozdíly "smazávají" ale jde tu taky hlavně o minimální FPS, které se při scénách náročnějších na CPU propadávají a když to z 30 padá na 15 a méně, není to nic příjemného.
K tomu chladiči:Nemám vlastní zkušenost s boxovaným chladičem na 6000+ ale soudě podle heatpipe je určitě lepší než klasický box.Navíc v defaultu to CPU musí uchladit a pokud někdo nebude chtít taktovat tak odpadá i zmiňovaná investice 1000KČ do jiného chladiče.
6400+ se za ten příplatek rozhodně nevyplatí koupit ale 6000+ už nějaký smysl má.Navíc na těch 3,2GHz co má 6400+ by měl jít nataktovat taky a troufám si odhadnout, že i se zachovaným boxovaným chladičem.Domnívám se tak proto, že se ty procesory liší jen taktem.Jádro, TDP a technologie jsou stejné.Jen mají vyhnaný takt o 200MHz výše.

@Mr.Puschkin: mno celkem dobry programek je "central brain identifier" ten ukazuje aktualni spotrebu cpu a u 5200+ byl prumer tak kolem 45W,zato tedka mam s 6400+ prumer kolem 80W-je to proste zrout a peknej primotop.Narust vykonu ve hrach jsem nejak zasadni nepocitil,doufal jsem,ze se mi aspon zvedne minimalni FPS ve hrach,ale nic moc,a to ze na 6400+ mam maximalni FPS o dost vyssi mi je teda k nicemu.A navic ta 5200+ je vyrabeno novejsi technologii 65nm oproti 90nm.L2 cache je stejna 2x1MB.Taktit jde snad kazdy kousek v pohode nad 3GHz a to temer bez zvyseneho napeti.Podle me,se AMD tento kousek nejvice vydaril.Teprve po nem,pak zacli prodavat temer pod stejnym oznacenim ale odlisne cpu,ktere ma mensi L2 cache ale zase se objevili na trhu Black edice s odemcenym nasobicem.

@kopejtko: No nevím, jestli je zrovna nejlepší měřit spotřebu pomocí softwaru.Kolikrát se na základních deskách nedá věřit ani teplotním senzorům.Nicméně těm 80W bych klidně i věřil.Jinak 6000+ jsou dva typy.Jeden s již zmiňovaným TDP 125W a druhý se sníženým na 89W, který je asi o 200KČ dražší.Jen je trochu zvláštní, že od 6000+ výš se AMD vrátilo na starší jádro Windsor.Asi na tu frekvenci už Brisbane nestačil.

@Mr.Puschkin: sezen nekde 5000+ BE stoji neco kolem 1700 az 1800 a diky odemcenemu nasobici se dostanes na tu 6400+ v pohode a ani tak moc nenaroste TDP

@Mr.Puschkin: tak uz podrazil bohuzel jedna se o tohle CPU
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=51066

@No.cz.Rapl: Je to tak.Buď koupit 5000+BE a taktovat nebo 6000+ a zkusit taktovat nebo Intela E6750 a též taktovat :-)

@Mr.Puschkin: Ja si koupil 6000+ a vysledky jsou nasledujici:
3DMark2000 - 29265bodů
3DMark2001 - 37896bodů
3DMark2003 - 32038bodů
3DMark2005 - 15174bodů
3DMark2006 - 9917bodů
vykon ve hrach se znatelne zvysil.

Sestava+tato grafika

zdarec,mám P4 3,4 GHz,1 GB Ram a momentálně GF 6600 TD.Utáhne mi zdroj 390W tuhle grafiku a sestavu? Dík

@J@mes: Zalezi, jestli je ten zdroj kvalitni. Ja mam LC Power 420W s jednou tak vykonym pc s 750GB disky a jede me bezproblemu. Zadny padani ani zamrzani systemu.

@Brave: Díky za odpověd:-)

Příslušenství

Tak jsem si tu kartu taky objednal, ale nechal jsem si jí namontovat rovnou do sestavy. Dneska mi to přišlo a když jsem rozbalil krabice, tak tam obě hry chyběly a byly tam akorát ovladače. Zřejmě si technik, co to skládal přilepšil a hry sebral. :(((((

@pif2004: Tak to urcite, protoze se dodava s Lord of the Ring: Shadow of Angmar a Colin McRae Rally: DiRT. Ja bych jim to omlatil o hlavu. Priste si radsi od nich nic nenechte zapojovat predem. Zapojit grafiku do desky umi petilety dite.

@Brave: no,jasně,
zapojit grafiku podle tebe umí pětiletý dítě,hlavně že ty ani nevíš proč se ti zobrazuje poloviční frekvence pamětí na GK !
Děláš tady chytrýho a přitom jsi taky pěkně dutej.

@Lord66: mam celkem velkej dotaz k cemu je ten kabel internal SPDIF cable?? dekuji za odpoved...

@zkrat10: omlouvám se ale zapomnel jsem zaskrtnout

@zkrat10: Dobrý den, tento kabel je pro připojení zvuku do HDMI výstupu grafické karty.

@Zdenek Pechar: Po vložení DVBT-karty do PCI slotu mi po zapnutí PC začal hořet SPDIF Internal cable na grafice.Vytrhla jsem jej a PC běží OK.Je bezpodmínečně nutné znovu propojit tímto kablem nebo PC poběží v běžném provozu i bez něj?
Technici mi tvrdili, že není nutný,ale potřebuji se ujistit.

@Lord66: Děláš machry a hajzly máš na chodbě, hovne. Takovýhle machýrky vychovaný internetem (konkrétně pc-tuning forama) mám nejradši.

@Brave: To je tedy hrozné.

Nízký výkon

Dobrý den, nevíte někdo čím by to mohlo být že mám tak malé skore když mám tuhle grafickou kartuMoje sestava:
Zdroj: Seasonic 500W
Zákl. deska: Gigabyte GA-P35-DS3L
Procesor: Intel Pentium 4 3.20GHZ
Grafická karta: MicroStar N9600GT-T2D512-OC 512MB
Paměť: 2x1GB KingstonVýsledek v 3DMark 2005: 7869 b

@Filip122: je to tim CPU bohuzel

@No.cz.Rapl: Nechci se pouštět do porovnání či nesouhlasit, ale obávám se, že to CPU nebude. Možná ano, ale spíše bych viděl někde chybu v Biosu nebo paměti, ale CPU je dost výkoné. Pro porovnání vycházím pouze ze svého měření.
mám sestavu
AMD Athlon64 4000+ / 2,4GHz/1MB L2, jednojádrový
2GB RAM 3200PC 4x512MB,
deska MSI K8N NEO4 a tuhle grafiku
a pustil jsem si
3dMark06. Nastavil jsem Settings
Rozlišení 1680 x 1050
Anti-Aliasing 4sample AA
Texture Filtering - Trillinear
Rendering Options, všechno zapnuto
Myslím, že to je na maximum.
I když jsem v polovině testu začal slyšet pěkně se rozbíhající ventilátor, doběhl test všeho až do konce s výsledkem 6327.
Není to velký tozdíl s ohledem na rozdíl výkonosti CPU.

@VOSYKA: Určitě to bude nízkým výkonem CPU!Stačí se podívat, že pouštěl 3D Mark 05 kdežto vy 06.Jen pro srovnání, v 05 má tato karta v defaultním nastavení vykazovat cca 19000bodů, v 06 též v defaultu cca 11000 bodů.Tím, že zvednete rozlišení a detaily, docílíte jen toho, že více výpočetního výkonu přebírá grafická karta a sestavu přestává limitovat CPU.Jen pro informaci, o pár řádků výše jsem popisoval svoji sestavu, též problémy s výkonem a taktování (Výsledky 3D Mark+taktování).

@Mr.Puschkin: Tak jsem zkoušel ještě 3DMark 06 a tam mám skore 5324 v defaultním nastavení. Jinak když jsem zkoušel změnit nastavení jak tady psal pan VOSYKA tak mi to dělalo chyby v grafickém zobrazení a skore bylo 706 b, viz obrázkyhttp://sklad.obrazku.cz/stranka/25505_Nastaven3DMark.JPG.htmlhttp://sklad.obrazku.cz/stranka/25506_Sputn3DMark.JPG.htmlhttp://sklad.obrazku.cz/stranka/25510_Sputn3DMark2.JPG.html

@Filip122: Je jasné, že Váš CPU tuto grafickou kartu nemůže utáhnout.Mě tuto GPU neutáhne AMD 64 X2 5000+ a v 3D marku 06 mám 8917bodů.Ty chyby v zobrazení jak píšete, na to stačí když vypnete "color minimaps" a mělo by se to chovat lépe.

@Mr.Puschkin: Když čtu nyní ten příspěvek, že to zkoušel na 06 3D Marku, tak mne to skutečně překvapuje. řekl bych, že má výkonější CPU než já, přitom to mé se chová úplně jinak. Mám jednojádrový AMD 4000+ 2,4 a on má 3,2 Pentium. Ty rozdíly jsou dost velké. Že by Pentium bylo tak hodně rozdílné od AMD??

@VOSYKA: To jsou veci ktery nikdy nepochopis. Je to prosne nekde mezi nebem a zemi.

@j.marko: Souhlasím, jen mi přijde vcelku bez zárujy testování výkonu počítače, protože třeba tohle porovnání je zásadně rozdílné. Na pohled výkonější sestava nedosahuje ani zdaleka v testovacím programu výkon té slabé sestavy. Pak ve hrách je to asi mnohem rozdílnější.

@VOSYKA: Díky za rady, nezbývá mi asi nic jiného než si časem koupit lepší CPU

@Filip122: Ja mam Athlon X2 64 4000+ 2GB ram a moje vysledky:
3DMark2000 - 16796bodů
3DMark2001 - 23487bodů
3DMark2003 - 29177bodů
3DMark2005 - 10174bodů
3DMark2006 - 7018bodů
Taky nic moc. CPU vymenim za Athlon X2 64 6000+

@Brave: Tak to opravdu bylo tím CPU, koupil jsem si nový procesor Core2 Duo E8400 3Ghz a nyní mám v 3Dmark 06 - 10567bodů

@Filip122: Ja koupil Athlon 64 X2 6000+ a vysledky vylitly opravdu hodne:
3DMark2000 - 29265bodů
3DMark2001 - 37896bodů
3DMark2003 - 32038bodů
3DMark2005 - 15174bodů
3DMark2006 - 9917bodů

@Brave: Předělal jsem komplet střeva, novou desku, procesor AMD X2 5200+ a nové paměti 800MHz a v 3DMark2006 mi to vyhodilo 9732 bodů, tedy nárůst výkonu více než o dva tisíce bodů. Jede perfektně.

FRAGMENTY

Ahoj posledni dobou se mi docela casto stava, ze se mi ve hrach zacnou delat na obrazovce ruzny fragmenty nebo problikavat textury.. Nevim cim to muze byt. Nekdy se treba neobjevi vubec, jindy hned jak hru pustim, jindy zase po chvili zmizi. Drive pomohlo kdyz sam kartu podtaktoval na referencni hodnoty (650/1800) ale treba to byla jenom nahoda.. Nevite nekdo cim by to mohlo byt?

@rLd: To co píšete je klasický případ přehřívání grafické karty.Pokud opravdu pomůže kartu podtaktovat na referenční hodnoty, je někde kopanec ve chlazení.Tato karta má chlazení jádra jak je známo velice dobré ale paměti jsou chlazeny pouze "proudícím" vzduchem...Nejdříve asi zkusit změnit ovladače.Krajní možnost je ji zkusit na jiném počítači(ponechat v taktech na verzi OC), "zacyklit" 3D mark 06 nebo kterýkoliv jiný "nástroj" na vytížení grafické karty alespoň na 30minut a pokud se budou dále objevovat artefakty, je to důvod k reklamaci.

@rLd: Pokud se jakoby začne rozpadat obraz, jakoby puzzle (obrazně řečeno), ale je to podobné, seká se jakoby v kouscích a rozpadá se, vždy sme to na prodejně okamžitě odesílali na reklamaci, je to vada karty. Pokud to dělá i v originál nastavení, což samozřejmě by neměla, je to jednoznačně někde chybička od výrobce.
Samozřejmě, pokud by se hřály paměti a to byl důvod chyby, dalo by se to řešit přídavným chlazením nebo změnou chladiče, ale zde je otázka proč, protože by to mělo fungovat normálně, tudíž doporučuji tu reklamaci.

Vyssi teploty = artefakty

Jak zvysim otacky na grafice? Protoze pri vyssich teplotach vetsich jak 70 stupnu grafika haze chyby se stiny a taktovat se neda uz vubec, protoze i kdyz ji nataktim o neco malo, tak se 3DMark 06 bud kousne, nebo se rozhaze cely obraz a musim restart. Diky

@Brave: tak otevři jsi bočnici to pomuže teply vzduch odejde a teplota na grafice se sníží

@Brave: Tady je problém v kartě, otáčky si reguluje sama podle toploty, a pokud se hřeje tak, že se začne rozpadat obraz, je to chyba to nesmí dělat. Reklamaci. Karta musí sama sebe uchladit, na to je stavěná. Na otvírání beden zapomeň, to jaksi nic neřeší v otázce kvality karty, jen si na chvilku zahraješ déle, ale karta zůstává vadná dál. Reklamuj při vyšší teplotách padá a nefunguje.
Pokud to nechceš reklamovat, jednné doporučit jiný chladič, ale pokud ti nefunguje regulace otáček, stejně tím nic nevyřešíš.

Problemik

Zdravim čítal som si to tu všetko ale odpoveď pre moju otázku som nenašiel :-)
Moja zostava:
AMD athlon 5000+ (2.6GHz)
nejaky zdroj 400W
2x 1gb ram
tato grafika ( nepretaktovana povodne ako kupene )
v 3D marku v XP mam 8115 a v windows server 2008 mam 8500 ako to???
a keď hrám crysis tak po chvíle v pozadí mi to robí take kocky alebo ja neviem čo to je. nastavenie som dal všetko vysoké a AA x4.
a ešte sa mi to dosť prehrieva... 58 - 69°C a dosť to vrčí . nedajú sa ubrať otáčky a radšej ešte jeden ventilátor pridať???

Nenašli jste, co hledáte?

kód: 53559
MSI N9600GT-2D512-OC 512MB, PCI-E_356299646
prodloužená záruka
Produkt není určen k prodeji.
NVIDIA GeForce 9600GT, frekvence 700MHz čip, 1400MHz 512MB GDDR3 pamětí, 256-bitové rozhraní, TV-Out, možné SLI zapojení, PCI-E x16 rozhraní.
Akční nabídka Akční nabídka